Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@08:28:51 GMT

ایسنای زنجان ۶ لوح جشنواره هشتم را از آن خود کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۸۹۱۲

ایسنای زنجان ۶ لوح جشنواره هشتم را از آن خود کرد

ایسنا/زنجان خبرگزاری ایسنا به همراه روزنامه صدای زنجان هر کدام با دریافت ۶ لوح از بخش موضوعی و اصلی هشتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان، رکورددار جشنواره امسال در کسب عناوین بخش‌های مختلف شدند.

آیین اختتامیه هشتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان شامگاه دیروز (۲۷ مردادماه) در سالن همایش‌های بین‌المللی روزبه زنجان برگزار شد که در پایان این مراسم، خبرگزاری ایسنا موفق شد دو جایگاه نخست، یک مقام دومی، دو رتبه سومی و یک عنوان شایسته تقدیر را در بخش موضوعی و اصلی از آن خود کرده و از این حیث در بین خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان پیشتاز شده و با روزنامه صدای زنجان در تصاحب عناوین مختلف جشنواره هشتم، شانه به شانه حرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش اصلی هشتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان، زهرا فتحی از خبرگزاری ایسنا با اثر «آه از آن رفتگان بی‌بازگشت» عنوان نخست را در بخش گزارش از آن خود کرد. رتبه دوم این بخش به زهره میرعیسی‌خانی با اثر «ماجرای آرامستان‌های موقوفه زنجان» از روزنامه صدای زنجان رسید و جایگاه سوم گزارش نیز به حسین عباسی از پایگاه خبری موج رسا با اثر «سیاست‌های اشتباهی که صادرات فرش را مختلف کرد» تعلق گرفت.

همچنین در بخش گزارش هشتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان سه اثر از سوی داوران شایسته تقدیر شناخته شد که یوسف قزلباش از خبرگزاری ایسنا برای اثر «زنجانی‌ها نان را به نرخ دیروز می‌خورند» به همراه فاطمه سیاحتی از نشریه موج بیداری برای اثر «بار گریه بر دوش دارم» و حسین عباسی از پایگاه خبری موج رسا برای اثر «تیری که به سنگ خورد» به عنوان سه اثر شایسته تقدیر بخش گزارش این دوره از جشنواره شناخته شدند.

در بخش مصاحبه جشنواره هشتم، داوران هیچ اثری را به عنوان رتبه نخست معرفی نکردند، به همین خاطر زهرا رسولی از خبرگزاری فارس با اثر «پوکه فشنگی که قاتل محیط‌بان را لو داد» رتبه دوم این بخش را از آن خود کرد. پریسا یوسفی از خبرگزاری ایسنا با اثر «مراش و بلوبین زنجان پشن سد انتظار» به همراه فائزه تقی‌لو از نشریه ندای شهروند با اثر «نگاه برخی مسئولان به هنر آزاردهنده است» به طور مشترک جایگاه سوم بخش مصاحبه را به دست آوردند.

در بخش خبر جشنواره هشتم، صغری محمدی از نشریه وزین زنجان با اثر «رانندگان حمل و نقل بار و مسافر بین شهری زنجان بیمه می‌شوند» عنوان نخست این بخش را کسب کرد. فاطمه تاج‌بخش از خبرگزاری ایکنا با اثر «اهدای ۱۰۰ سکه برای آزادی زندانیان در زنجان» به مقام دوم رسید و لیلا محمدی از روزنامه صدای زنجان با اثر «نگرانی از ورود نمک به چاه‌های جذبی طارم» به همراه زهرا بیات از پایگاه خبری موج رسا با اثر «ورودی شهر زیرزمینی دژمند ایجرود استحکام ندارد» عنوان سوم مشترک را به دست آوردند.

در بخش تیتر هشتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان، داوران هیچ اثری را شایسته کسب رتبه اول ندانستند. عنوان دومی این بخش به یوسف قزلباش از خبرگزاری ایسنا برای اثر «قیمت‌ها سر رفت؛ بازار لبنیات شیر تو شیر شد» تعلق گرفت و زهرا میرعیسی‌خانی از روزنامه صدای زنجان برای اثر «ده سال اکران تخریب» به همراه وحید حاج‌سعیدی از پایگاه خبری آسمان زنجان برای اثر «سفر بی‌سلامت» عنوان سوم مشترک این بخش را از آن خود کردند.

در بخش مقاله، یادداشت و سرمقاله نیز معصومه نوروزی از روزنامه صدای زنجان با اثر «خلوتگه راز» به مقام اول رسید. محمد کریمی از پایگاه خبری موج رسا با اثر «نان به نرخ پسماند» در جایگاه دوم ایستاد. زهرا رسولی از خبرگزاری فارس با اثر «خدا این غافلگیری را از ما نگیر» عنوان سومی این بخش را از آن خود کرد. همچنین داوران در این بخش، رحیم مقدمی از خبرگزاری مهر را برای اثر «مدیر بومی در زنجان نیازمند بازتعریف است» شایسته تقدیر دانستند.

در بخش عکس هشتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان، عنوان نخست به مهدی الماسی از خبرگزاری مهر برای اثر «نجات چوپانان از دل کوه‌های برفی زنجان» رسید. حسین عباسی از پایگاه خبری موج رسا برای اثر «بازگشت به شالیزارهای طارم» عنوان دومی این بخش را به خود اختصاص داد و احسان تقی‌بیگلو از خبرگزاری ایسنا برای اثر «پاییز هزار رنگ در هندوستان ایران» جایزه سوم بخش عکس را دریافت کرد.

در آخرین قسمت بخش اصلی این جشنواره نیز که به طراحی و صفحه‌آرایی اختصاص داشت، عناوین اول تا سوم به ترتیب به مهدی سهرابی از صدای زنجان، فاطمه سیاحتی از نشریه موج بیداری و حدیثه ناصر از نشریه پیام زنجان رسید. همچنین جواد کریمی از روزنامه زنگان امروز به همراه سکینه محمدی از نشریه بیان خدابنده و مشاغل کسب و کار زنجان از سوی داوران، شایسته تقدیر شناخته شدند.

برگزیدگان بخش موضوعی این جشنواره نیز معرفی شدند که نشریه مشاغل کسب و کار زنجان و خبرگزاری شبستان با موضوع جهاد تبیین، نشریه بیان خدابنده با موضوع گام دوم، نشریه وزین زنجان با موضوع امیدآفرینی، روزنامه صدای زنجان و خبرگزاری ایمنا با موضوع چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی، خبرگزاری ایرنا به همراه خبرگزاری ایلنا و سایت تحلیل بازار با موضوع شعار سال، خبرگزاری ایکنا با موضوع خانواده و سبک زندگی ایران – اسلامی، خبرگزاری مهر به همراه ایسنا با موضوع انرژی، آب و محیط‌زیست و خبرگزاری تسنیم با موضوع ایثار، شهادت و مقاومت جوایز خود را در این بخش دریافت کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری زنجان خانه مطبوعات جشنواره فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان هشتمین جشنواره مطبوعات پایگاه خبری موج رسا روزنامه صدای زنجان خبرگزاری ایسنا آن خود شایسته تقدیر جشنواره هشتم برای اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری جایزه ملی البرز

عکاس علی احمدوند

دیگر خبرها

  • نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 
  • نشست خبری سریال نون خ
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • نشست خبری جایزه ملی البرز
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • حرمون؛ چشمی که کور شد + فیلم
  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»