Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در هشتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری و پایگاه های خبری استان زنجان خبرگزاری مهر عنوان برتر در بخش موضوعی، شایسته تقدیر در بخش یادداشت و مقام نخست در بخش عکس را کسب کرد.

در بخش عکس، مهدی الماسی از خبرگزاری مهر با گزارش تصویری «نجات چوپانان از دل کوه‌های برفی زنجان» عنوان نخست هشتمین دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بخش موضوعی با محوریت «موضوع انرژی، آب و محیط زیست» خبرگزاری های مهر و ایسنا به عنوان خبرگزاری های برتر شناخته شدند.

در بخش اصلی، یادداشت «مدیر بومی» در زنجان نیازمند بازتعریف شایسته تقدیر شد.

در اختتامیه هشتمین دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، خبرگزاری ایلنا و تحلیل بازار در موضوع شعار سال (تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرینی) دیگر برگزیدگان بخش موضوعی بودند.

در این جشنواره، هفته‌نامه مشاغل کسب و کار زنجان مشترک با خبرگزاری شبستان در موضوع جهاد تبیین، هفته نامه بیان خدابنده در موضوع گام دوم انقلاب، هفته نامه وزین زنجان در موضوع امید آفرینی، روزنامه صدای زنجان و خبرگزاری ایمنا در موضوع چالش‌ها، آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی و خبرگزاری ایکنا در موضوع خانواده و سبک زندگی ایرانی-اسلامی برگزیده شدند.

خبرگزاری ایسنا و مهر در موضوع انرژی، آب و محیط زیست و در نهایت خبرگزاری تسنیم با موضوع ایثار و شهادت برگزیدگان هشتمین جشنواره مطبوعات استان زنجان در بخش موضوعی بودند.

همچنین در بخش گزارش، زهرا فتحی از خبرگزاری ایسنا رتبه اول، زهره میرعیسی خانی از روزنامه صدای زنجان رتبه دوم، حسین عباسی از خبرگزاری موج‌رسا حائز رتبه سوم شدند.

حسین عباسی از پایگاه خبری موج‌رسا، یوسف‌قزلباش از خبرگزاری ایسنا و فاطمه سیاحتی نیز از موج بیداری به طور مشترک شایسته تقدیر معرفی شدند.

در بخش خبر صغری محمدی از هفته نامه وزین زنجان حائز رتبه اول، فاطمه تاج‌بخش از خبرگزاری بین‌المللی قرآن حائز رتبه دوم و زهرا بیات از خبرگزاری موج‌رسا و لیلا محمدی از روزنامه صدای زنجان به طور مشترک سوم شدند.

در بخش عکس، مهدی الماسی از خبرگزاری مهر رتبه اول، حسین عباسی از خبرگزاری موج‌رسا رتبه دوم و احسان تقی‌بیگلو از خبرگزاری ایسنا رتبه سوم را بخود اختصاص دادند.

در بخش مقاله، یادداشت و سرمقاله معصومه نوروزی از روزنامه صدای زنجان رتبه اول، محمد کریمی از پایگاه خبری موج‌رسا رتبه دوم، زهرا رسولی از خبرگزاری فارس حائز رتبه سوم و رحیم مقدمی از خبرگزاری مهر شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش تیتر، وحید حاج سعیدی، زهره‌میر عیسی خانی از روزنامه صدای زنجان به طور مشترک سوم و یوسف قزلباش از خبرگزاری ایسنا رتبه دوم شد و هیات داوران برای رتبه اول در این بخش انتخابی نداشتند.

طبق نظر هیات داوران در بخش طراحی و صفحه آرایی اثر مهدی سهرابی از رونامه صدای زنجان، فاطمه سیاحتی از موج‌بیداری، حدیثه ناصر از پیام زنجان به تربیت نفر اول تا سوم شناخته شدند.

همچنین در بخش مصاحبه زهرا رسولی رتبه دوم، پریسا یوسفی و فائزه تقی‌لو به طور مشترک سوم شدند، این بخش نفر اول نداشت.

در مهلت زمان شرکت در هشتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان ۲۵۲ اثر برای شرکت در جشنواره ارسال شد.

۶۰ نفر از فعالان رسانه‌ای استان در بخش‌های اصلی جشنواره اثر بارگذاری کرده بودند.

۳۳ اثر در بخش خبر، ۷۴ اثر در بخش گزارش، ۱۳ اثر در بخش عکس، ۳۶ اثر در بخش مصاحبه، ۳۹ اثر در بخش مقاله، یادداشت، سرمقاله، ۳۶ اثر در بخش تیتر و ۱۷ اثر در بخش طراحی و صفحه‌آرایی به این جشنواره ارسال شده است.

کد خبر 5566771

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایشگاه مطبوعات جشنواره مطبوعات زنجان بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی کرمانشاه گرگان آزادگان جنگ تحمیلی هفته دولت اردبیل آمار کرونا روز خبرنگار اربعین 1401 شیوع کرونا همدان قزوین روزنامه صدای زنجان خبرگزاری ایسنا پایگاه های خبری جشنواره مطبوعات شایسته تقدیر خبرگزاری مهر طور مشترک خبرگزاری ها بخش موضوعی اثر در بخش بخش عکس حائز رتبه هفته نامه رتبه دوم رتبه اول موج رسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۹۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۱۰ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مهم‌ترین مطالبی که مطبوعات و خبرگزاری‌های استان فارس، امروز دهم اردیبهشت در رسانه‌های خود مطرح کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۱۰ اردیبهشت
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور