Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفدر مظفری راد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی روز گذشته با مشارکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی سه هزار پک لبنیاتی بین مددجویان نیازمند زیر پوشش بهزیستی استان کرمانشاه توزیع شد.

وی افزود: به واسطه تعامل خوبی که با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برقرار شده تفاهم نامه‌ای هم در راستای حمایت از جامعه هدف بهزیستی استان منعقد گردیده و یکی از بندهای آن توزیع بسته‌های معیشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مشارکت‌های مردمی، مسکن، اشتغال و مراکز غیر دولتی بهزیستی کرمانشاه تصریح کرد: در همین راستا بنا است که ۲۰ هزار بسته معیشتی بین مددجویان استان توزیع شده که اقلام متنوعی را شامل آن بوده و تا کنون ۶ هزار پک لبنیاتی نیز توزیع شده است.

وی گفت: امروز چهارمین محموله از این بسته‌های لبنیاتی در قالب سه هزار پک ارسال شد که با همراهی و کمک همکاران در بهزیستی استان با شدت و سرعت در کرمانشاه با وانت بار و در شهرستان‌ها با کامیون‌های یخچال دار در حال توزیع هستند.

مظفری راد افزود: در اولین فرصت دیگر بسته‌های معیشتی نیز توزیع خواهد شد که بیشتر جامعه هدف ما مددجویان حاشیه شهرها و محلات کم برخوردار بوده و تمام شهرستان‌های استان را شامل می‌شود.

کد خبر 5566846

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه مددجویان بهزیستی بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی کرمانشاه گرگان آزادگان جنگ تحمیلی هفته دولت اردبیل روز خبرنگار آمار کرونا اربعین 1401 شیوع کرونا همدان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار

 یک جوان تخاری برای پنج هزار دانش آموز در چهار ولسوالی این ولایت مواد آموزشی توزیع کرده است.

حبیب الرحمن منصوری یکتن از جوانان ماوراء کوکچه در ولایت تخار که از سه سال پیش کمپاین توزیع مواد آموزشی را برای دانش آموزان ابتدایی از هزینه شخصی اش آغاز کرده است در سال جدید تعلیمی نیز برای بیشتر از پنج هزار دانش‌آموز در ولسوالی های درقد، خواجه بهاءالدین، ینگی قلعه و رستاق ولایت تخار مواد آموزشی به شمول امکانات دیگر درسی شامل فرش، تخته سفید و غیره توزیع کرده است تا وضعیت معارف در این مناطق حداقل بهبود یابد.

دانش آموزان افغانستانی‌ که در ماوراء کوکچه تخار مواد آموزشی دریافت کرده اند ضمن قدردانی از ابتکار این جوان تخاری می‌گویند، توان خرید کتاب و کتابچه را ندارند و از حکومت و تاجران دیگر می‌خواهند تا با استفاده از امکاناتی که دارند برای آنان زمینه آموزش بهتر را فراهم بسازند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند