Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، مهدی قائدی ستاره ایرانی  شباب الاهلی دبی هفته گذشته به صورت قرضی برای مدت یک فصل به استقلال برگشت.

قائدی در فصل گذشته در لیگ امارات به همراه شباب الاهلی شروع خوبی داشت ولی رفته به رفته با تصمیم مهدی علی سرمربی الاهلی به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شد.

در فصل جدید ژاردیم سرمربی سرشناس پرتغالی هدایت شباب الاهلی را برعهده گرفت ولی در نهایت تصمیم گرفت تا قائدی را در لیست فروش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره ایرانی بعد از یک ماه بلاتکلیفی و داشتن چند مشتری از جمله فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال در نهایت به جمع آبی پوشان پایتخت برگشت.

درخشش قائدی در اولین بازی خود با پیراهن استقلال سوژه اماراتی ها شد. قائدی در بازی روز گذشته مقابل ملوان یکی از گل ها را به ثمر رساند تا شاگردان ساپینتو با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید.

سایت «اسپورت» نوشت: قائدی در اولین بازی خود در استقلال خوش درخشید و یک گل به ثمر رساند. صفحه کانون هواداران الاهلی نوشت: بازیکن ما بلافاصله بعد از بازگشت به استقلال درخشش خود را آغاز کرد و گل اولش را به ثمر رساند.

هواداران الاهلی امیدوار هستند تا قائدی در استقلال به دوران اوج برگردد و در فصل آینده دوباره برای تیم محبوبشان بازی کند.

کد خبر 698937 برچسب‌ها نقل و انتقال بازیکنان داخلی باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۹۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی

طرفداری| تیم فوتبال الاتحاد کلبا با وجود گلزنی مهاجم ایرانی خود برابر الوصل تن به شکست داد.

در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال امارات موسوم به «جام ریاست جمهوری امارات» امروز سه شنبه تیم های «الوصل» و «الاتحاد کلبا» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۴ بر یک به سود الوصل به پایان رسید. مهدی قائدی لژیونر ایرانی الاتحاد در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند. قائدی در دقیقه ۸۹ جای خود را به روبرتا داد.

در این بازی الوصل در دقیقه ۳۵ به گل رسید و مهدی قائدی در دقیقه ۶۹ بازی را به تساوی کشاند و زردپوشان الوصل در دقیقه ۷۷ گل دوم را هم به ثمر رساندند. تیم الاتحاد در دقیقه ۸۴ با اخراج «بسا» ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد و کارش برای ادامه کار سخت شد و بازیکنان الوصل در دقایق ۸۵ و ۹۰ ۲ بار دروازه حریف خود را باز کردند تا نتیجه ۴ بر یک شود. در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، فردا چهارشنبه تیم های النصر و شباب الاهلی با هم دیدار خواهند کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!
  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم
  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم/ با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)