Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مسئول کمیته آموزش هیات ورزش‌های همگانی استان همدان گفت: وبینار "تمرینات معلق" ویژه مربیان ورزش‌های همگانی کشور به میزبانی همدان برگزار شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی ورزش‌های همگانی همدان، علیرضا نوروزی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در این وبینار، ۴۹ مربی از استان‌های خراسان رضوی، کرمانشاه، خوزستان، کردستان، همدان، مرکزی، اردبیل و آذربایجان شرقی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تدریس این وبینار آموزشی را سمیه غلامی مدرس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور برعهده داشت.

نوروزی خاطرنشان کرد: تمرینات معلق مجموعه‌ای خاص از تمرینات قدرتی است که بر اساس وزن بدن شخص انجام می‌گیرد.

وی مطرح کرد: این رشته ورزشی نسبت به ورزش‌های رایج و متدوال از این‌نظر متمایز است که دست و پاهای ورزشکار اغلب به کمک اتصال به تکیه گاه پشتیبانی می‌شود و این در حالیست که طرف مقابل بدن با زمین در ارتباط است.

مسئول کمیته آموزش هیات ورزش‌های همگانی همدان در پایان گفت: تمرینات معلق در قالب فعالیت قدرتی، استقامتی، تعادلی و هماهنگی عضلات، انعطاف پذیری، قدرت و پایداری و هماهنگی عضلات میان تنه به طور همزمان در طیف وسیعی از استقامت ارائه می‌شود.

مفهوم و ایده اصلی این نوع از تمرین مفهومی قدیمی است که برای تمرین و تقویت عضلات از آن استفاده می‌شود.

در اوایل قرن ۲۱ این مفهوم توسط یکی از نظامیان سابق ارتش امریکا گسترش یافت و وسیله‌ای قابل حمل و استفاده در فضاهای مختلف به شکل تجاری تولید شد.

این وسیله تمرینی امروزه در برنامه‌های مختلف آمادگی جسمانی و آماده‌سازی ورزشکاران مختلف گنجانده می‌شود و بعضاً در بسیاری از موارد به عنوان TRX شناخته می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تمرینات معلق ورزش های همگانی تمرینات معلق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۹۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) استان در نشست خبری گفت: از 8 اردیبهشت  که  بنام هفته عقیدتی _ سیاسی نامگذاری شده  و همزمان با ایام شهادت استاد مرتضی مطهری است برنامه های مختلفی در سراسر استان تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه بیش از 120 برنامه مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در قالب 13 محور دراین هفته اجرا خواهد شد، افزود: برگزاری همایش سراسری حکمت مطهر در تمام شهرستانهای استان و تجلیل از مربیان ، اساتید و بسیجیان فعال در عرصه تعلیم و تربیت، حضور در مراسم نماز جمعه و ایراد سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، برپایی کارگاههای تبیینی اندیشه مطهر ویژه اساتید و مربیان ، اعضای هیاتهای علمی دانشگاهها و حوزه های علمیه در استان ، دیدار با خانواده های شهید  ، اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس مختلف ، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان در سراسر استان ، برگزاری مجمع استادان و استاد یاران و مربیان طرح صالحین و مبلغین ، برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری ، مسابقات ورزشی ، فرهنیگ کتابخوانی از کتابهای استاد مطهری از جمله قرنامههایی است که در پایگاههای مقاومت بسیح و نواحی بسیج و سپاه برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • نخستین نمایشگاه کار استان همدان برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد