Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بهرام صیدی» روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: شامگاه پنجشنبه و اوایل بامداد امروز ۲۸ مرداد، ۲ مورد حادثه ترافیکی به ترتیب در آزادراه ساوه-تهران روبروی سرزمین ایرانیان و کیلومتر ۴۳ آزادراه ساوه-همدان به واحد ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس ساوه گزارش شد. 

وی بیان کرد: حادثه اول برخورد ۲ خودرو بود که در مجموع هشت تن مصدوم به همراه داشت که تیم های عملیاتی اورژانس رباط کریم، پرندک و تیم امدادی هلال احمر زرندیه امدادرسانی این مصدومان را انجام دادند و همه مصدومان جهت ادامه درمان به بیمارستان حضرت فاطمه(س) رباط کریم منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان ساوه، حادثه دوم واژگونی خودرو سواری بود که تیم عملیاتی سیلجرد جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شد ولی متاسفانه در این سانحه تنها سرنشین این خودرو به علت شدت جراحات وارده در همان لحظه های اولیه حادثه فوت شد. 

برچسب‌ها ساوه استان مرکزی تصادفات جاده ای سازمان اورژانس کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه استان مرکزی تصادفات جاده ای ساوه استان مرکزی تصادفات جاده ای سازمان اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۰۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع

به نقل از  اورژانس ۱۱۵ قم ، صبح امروز به دنبال سقوط  آقایی حدودا ۳۸ ساله از ارتفاع، بلافاصله خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

پس از حضور کارشناسان فوریت های پزشکی، بررسی و انجام اقدامات درمانی جهت انتقال سریع تر مصدوم به مرکز درمانی درخواست بالگرد اورژانس ۱۱۵ قم اعلام و مصدوم به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت