Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع یمنی از اقدام ائتلاف سعودی در توقیف یک کشتی حامل مازوت ویژه نیروگاه‌های برق خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع یمنی به اقدام ائتلاف سعودی در توقیف کشتی «گولدن ایجلی» حامل مازوت ویژه نیروگاه‌های برق واکنش نشان دادند.

اداره برق استان الحدیده یمن در بیانیه ای اعلام کرد: ما اقدام ائتلاف سعودی در توقیف کشتی «گولدن ایجلی» حامل سوخت مازوت ویژه نیروگاه برق را محکوم می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توقیف این کشتی نقض آشکار آتش بس و اقدامی قهری است که بر رنج ملت یمن به ویژه منطقه تهامه می‌افزاید.

در این بیانیه آمده است: ما سازمان ملل را مسئول ادامه راهزنی دریایی این ائتلاف می‌دانیم و خواستار فشار به ائتلاف سعودی برای رفع توقیف کشتی حامل مازوت هستیم. سکوت جامعه بین المللی در قبال نقض آتش بس و تبعات آن در تشدید رنج ملت یمن، محکوم است.

آمار قربانیان سیل یمن

ازسوی دیگر الجزیره از جان باختن 106 یمنی در سیلاب های گسترده در صنعاء و دیگر مناطق در یمن خبر داد.

کمیته عالی بررسی خسارت های ناشی از سیلاب وابسته به دولت نجات ملی یمن با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد: سیلاب های درگرفته در این منطقه 106 تن کشته شده و 2824 خانه آسیب دیده و 165 خانه به صورت کامل تخریب شده است. علاوه بر این، برخی تأسیسات عمومی مانند سدها و بندها وزمین های کشاورزی آسیب دیده و برخی جاده های اصلی و فرعی بسته شده است.

تداوم نقض آتش بس در یمن توسط ائتلاف متجاوز سعودیهشدار صنعا درباره تحرکات مشکوک آمریکا و فرانسه در جنوب یمن

سازمان یونسکو نیز پیش از نسبت به تأثیر سیلاب بر زندگی ساکنان مناطق روستایی یمن و نیز تخریب آثار تاریخی در این کشور ابراز نگرانی کرد.

در یک ماه گذشته مناطق مختلف یمن بویژه صنعا پایتخت این کشور و مناطق مجاور آن شاهد باران‌های شدید بوده و بارش‌ها شدت هم داشته است.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار یمن اخبار یمن ائتلاف سعودی توقیف کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۰۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ فرمانده انتظامی بندرخمیر گفت: ماموران یگان امداد بندرخمیر هنگام گشت زنی در یکی از جاده های مواصلاتی شهرستان، به یک دستگاه خودرو وانت نیسان پلاک مخدوش و حامل سوخت قاچاق مشکوک شده و دستور توقف دادند.
سرهنگ علی اکبر مرادی افزود: راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس و علائم هشدار دهنده، با افزایش سرعت فرار کرد که پس از طی مسافتی به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو واژگون و دچار حریق شد.

بیشتر بخوانید؛ مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس
وی گفت: در این حادثه راننده و یک نفر از سرنشینان آن در دم فوت کردند و سرنشین دیگر به بیمارستان منتقل شد.
فرمانده انتظامی بندرخمیرافزود: زوایای مختلف وقوع این حادثه در حال بررسی است که نتیجه نهایی متعاقباً اطلاع رسانی می شود.

دیگر خبرها

  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • (ویدئو) قطار حامل سوخت از ریل خارج شد و آتش گرفت
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست
  • فوت سرنشینان خودرو سوختبر
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم