Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر دفتر بازار برق و منابع تولید پراکنده شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: بر اساس  طرح توانمندسازی اقشار کم درآمد با نصب پنل‌های خورشیدی، نهاد‌های حمایتی شامل بهزیستی، کمیته امداد و بسیج سازندگی و اداره کل امور روستایی استانداری اصفهان، خانوار‌های کم برخوردار را برای بهره مندی از تسهیلات ویژه نصب سامانه برق خورشیدی ۵ کیلوواتی به شرکت توزیع شناسایی و معرفی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سارا صالحی افزود: در روند اجرای این طرح با تامین کل هزینه سرمایه گذاری از محل تسهیلات تا سقف ۱۲۰ میلیون تومان نسبت به نصب سامانه ۵ کیلوواتی برق خورشیدی و انعقاد قرارداد خرید تضمینی ۲۰ ساله با نرخ مصوب حمایتی اقدام شود.

او ادامه داد: همچنین در این طرح قرار است، کل مبلغ اقساط از محل درآمد حاصل از خرید تضمینی برق پوشش داده شود و علاوه بر آن متقاضی می‌تواند از مانده مبلغ درآمد برای بهبود معیشت خود استفاده کند.

مدیر دفتر بازار برق و منابع تولید پراکنده شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: قرار است تا پایان سال در سراسر استان به ۵ هزار خانوار واجد شرایط تسهیلات ویژه طرح حمایتی برق خورشیدی پرداخت شود.

پیش از این در شهرستان اصفهان برای مشترکان عمومی در ۲۰۲ نقطه با مجموعه ظرفیت ۲۶۰۰ کیلووات پنل خورشیدی نصب و راه اندازی شده که برای مشترکان در سال گذشته بیش از ۶۹ میلیارد ریال درآمد به دنبال داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توزیع برق نیروگاه خورشیدی تسهیلات بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی

امتداد - مدیر عامل بانک مسکن گفت: در راستای اجرای تعهدات و مسئولیت های اجتماعی بانک و با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی در کشور، طی دوره فعالیت دولت مردمی به ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعا به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر حسینی با تاکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف محترم و ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی کشور و از همه مهمتر، رضایت خدا و مردم می شود.

 

 

 

از این رو پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی در سریع‌ترین زمان ممکن با لحاظ منابع در اختیار، مورد تأکید اینجانب و هیأت مدیره بانک است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان
  • صرفه‌جویی ۳ میلیون تنی آرد و نان با اجرای مناسب طرح هوشمندسازی
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • کالری مصرفی 50 درصد ایرانیان زیر استاندارد
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی