Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: استان دارای بالاترین تملک واحدهای صنعتی توسط بانک‌ها در کشور است.

بختیار رازانی در نشست مشترک مدیرکل بازرسی لرستان با مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی استان، ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری و تعامل با همکاران اداره‌کل بازرسی استان در خصوص وضعیت تولیدکنندگان استان، اظهار کرد: عمده‌ترین مشکل صنعتگران خصوصاً صنایع کوچک و متوسط تملک واحدهای صنعتی آن‌ها توسط بانک‌ها بوده، به‌طوری‌که لرستان دارای بالاترین تملک واحدهای صنعتی توسط بانک‌ها در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی در این خصوص واحدهای صنعتی را حمایت کند و واحدهای صنعتی مذکور به صاحبان خود واحدها بازگردانده تا مجدداً چرخه تولید آن‌ها فعال شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان خاطرنشان کرد: هیات بازرسی به‌منظور بررسی عملکرد این شرکت از تاریخ ۲۵ مردادماه ۱۴۰۱ در این شرکت مستقر هستند.

رازانی اضافه کرد: تاکنون ۴۱۹ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیارد ریال با ظرفیت اشتغال ۷ هزار و ۷۳۱ نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی لرستان بهره‌برداری شده‌اند.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این شرکت، ۲۵ واحد از ۱۲۴ واحد صنعتی راکد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان جهت راه‌اندازی مجدد و برگشت به تولید در دستور کار قرار گرفته است.

رازانی مدیرکل بازرسی لرستان نیز با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی در استان، اظهار کرد: باید بررسی کرد که چه تعداد واحد تولیدی به تملک بانک‌ها درآمد و همچنین چه تعداد از واحدهای به تملک درآمده، فعال نیستند و علت این عدم فعالیت چیست. خوشبختانه هم در سازمان و هم در معاونت پیشگیری قوه این کار در دستور کار است و این واحدهای تولیدی شناسایی شده است. اقداماتی هم از ناحیه سازمان و دادستانی کل کشور انجام شده و در حال پیگیری هستیم.

وی با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی لرستان خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های جدی قوه قضاییه و سازمان بازرسی کل کشور حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید و پیگیری رفع موانع و مشکلات آن‌ها است.

مدیرکل بازرسی لرستان اضافه کرد: یکی از مشکلات استان بحث سرمایه در گردش است، همچنین در حوزه مالیاتی و تأمین اجتماعی مشکلاتی دارند که در دستور کار قرار دارد تا چنانچه در صلاحیت قانونی قوه قضاییه و سازمان بازرسی است دنبال شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی قوه قضاییه سازمان بازرسی کل کشور لرستان شرکت شهرک های صنعتی لرستان تملک واحدهای صنعتی توسط بانک ها بانک ها شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

کارگران از ارزشمندترین و سودمندترین اقشار جامعه هستند که نقش به سزایی در پیشبرد اهداف تولیدی و اقتصادی کشور دارند.این قشر از جامعه با حداقل توقعها و سطوح حقوقی همواره برای چرخاندن چرخهای واحدهای تولیدی و صنعتی و کارخانه ها در تلاش و تکاپویی وصف ناپذیر و خستگی ناپذیر هستند.این گزارش تصویری به مناسبت روز جهانی کار و کارگر بخش کوچکی از تلاش این غیور مردان و زنان را در واحدهای تولیدی و صنعتی استان همدان را به تصویر کشیده است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077408 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • ادامه رکوردزنی‌های دولت رئیسی؛ بالاترین تورم ۸۰ سال اخیر ایران ثبت شد
  • چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد
  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد
  • اولویت تامین انرژی با صنایعی دارای حداکثر بهره‌وری در روند مصرف است
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران