Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه نانوایان در کاشان بر اساس برنامه‌ریزی تصمیم به فعالیت نانوایان در روز جمعه کرده است اما امروز در بازدید از نانوایی‌ها ۲۹ واحد خودسرانه تعطیل بودند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در  کاشان ، بر اساس اعلام از سوی اتحادیه نانوایان شهرستان کاشان برخی از واحدهای نانوایی در روز تعطیلی بر اساس برنامع‌ریزی صورت گرفته باید نسبت به پخت نان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا مظلومی در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از نانوایی‌های در سطح شهر اظهار داشت: گشت‌های بازرسی نظارت جهادکشاورزی از نانوایان در صبح امروز جهت برخورد با واحدهای نانوایی که خود سرانه اقدام به تعطیلی  غیر مجاز می‌کنند، بازرسی و نظارت به عمل آمد.

وی ضمن اشاره به جزئیات گشت‌های صورت گرفته افزود: در این گشت بازرسی و نظارت که در غالب دو اکیپ دونفره از 67 واحد صنفی نانوایی بازدید صورت گرفت و تذکرات لازم در خصوص عدم عرضه نان بی‌کیفیت، تعطیلی خود سرانه و ساعات پخت یادآوری شد.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان کاشان ابراز داشت: پرهیز از کم فروشی و گرانفروشی نان، عرضه خارج از شبکه آرد، فروش اجباری نان، رعایت دستور العمل های بهداشتی و استفاده از کارت‌خوان‌های جدید به صاحبان واحد های صنفی یادآوری شد.

وی با بیان اینکه در این بازدید تعداد 29واحد صنفی تعطیل بوده و 38 واحد دیگر به پخت نان فعالیت داشتند، گفت: مقرر شد آن دسته از واحدهای که روز جمعه طبق ابلاغ اتحادیه، جزء تقویم تعطیلی واحد نبوده، جریمه و کسر سهمیه شوند و پرونده آن‌ها پس از سیر مراحل اداری به تعزیرات حکومتی ارسال شود.

94 درصد از نانوایی‌های اصفهان مجهز به دستگاه‌های هوشمند شدندجزئیات اجرای مرحله دوم طرح هوشمندسازی یارانه آرد/ سهمیه آرد نانوایی‌ها بر اساس عملکرد می‌شود90 درصد نانوایی‌های سیستان و بلوچستان به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شد

مظلومی ضمن تقدیر و تشکر از واحدهای نانوایی که مقررات را رعایت می‌کنند، تصریح کرد: از شهروندان عزیز نیز تقاضا می‌شود واحدهای صنفی که رضایت دارند طی تماس تلفنی با شماره 124 یا 55451616 داخلی 240 واحد بازرسی و نظارت جهادکشاورزی اطلاع دهند.

انتهای پیام/801/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نانوایی ها بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی الله زمانی با بیان اینکه تاکنون ۶ واحد تولید نان کامل شروع کار کرده است، گفت: تولید نان کامل در ۸ واحد نانوایی سطح شهر زنجان و ۷ واحد دیگر در شهرستان‌های استان راه اندازی خواهد شد و به ۱۵ واحد نانوایی افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه قیمت نان کامل فعلاً همان قیمت اولیه نان می‌باشد و تغییری نیافته است، افزود: تولید نان‌های فعلی که بر اساس استانداردهای سازمان ملی استاندارد تهیه می‌شود به قوت خود باقی خواهد بود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: تولید نان کامل برای همه افراد جامعه ب خصوص بیمارانی که دارای فشار خون، دیابت، مشکلات گواراشی، افراد مبتلا به چاقی و … هستند مفید است.

زمانی با اشاره به اینکه در آرد کامل نه سبوس و نه جوانه گندم حذف نخواهد شد، گفت: مزایای بالایی برای استفاده از آرد کامل و نان کامل وجود دارد چراکه جوانه گندم منبع غنی از انواع ویتامین‌ها از جمله B و E است و سبوس نیز منبع غنی از فیبر بوده و برای افراد با بیماری دیابت، گوارشی و مادران باردار توصیه می‌شود.

کد خبر 6091511

دیگر خبرها

  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی