Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قرچک گفت: مقاومت تیم مذاکره کننده در دفاع از حقوق مردم ایران قابل تقدیر است و این امر موجب عقب نشینی قابل توجه آمریکا و اروپا شده است.

وی افزود: ایستادگی و مقاومت تیم مذاکره کننده بر اصول کشور و دفاع از حقوق مردم به این دلیل است که آنان به درستی می‌دانند که نتیجه مذاکرات هر چه باشد تأثیری در حرکت اقتصادی ایران نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از سیاست‌ خارجه دولت انقلابی اظهار داشت: دولت سیزدهم با ایجاد روابط حسنه با کشورهای همسایه و منطقه و انعقاد قراردادها و معاملات مختلف، اوضاع  کشور را به سمت بهبودی هدایت کرده است لذا ضمانت‌های صورت گرفته توسط طرف‌های مقابل از جمله فعالیت‌های اقتصادی و برداشتن تحریم های ظالمانه از روی شناخت صورت گرفته است.

اسماعیلی گفت: سیاست خارجی ایران به مذاکره محدود نشده و گسترده‌تر از خواست طرف‌های مذاکره است.

وی از دولتمردان خواست تا در رفع مشکلات جامعه نسبت به نظارت بیشتری بر جامعه اهتمام داشته و نسبت به اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور اقدام کنند.

امام جمعه قرچک با اشاره به ۳۱ مرداد روز جهانی مساجد گفت: در حقیقت مسجد خانه ملت است و مسجد گروهی،  قبیله‌ای و نژادی وجود ندارد، صهیونیست‌ها و دشمنان اسلام ناب محمدی از مسجد تراز و مؤثر و مفید وحشت دارند.

وی همچنین با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد(ع) گفت: امام سجاد(ع) ۳۵ سال با بدترین خلفای بنی امیه از یزید، پسر یزید، فرزندان زبیر و مروان ملعون، پسر مروان  روبرو بودند و با برنامه‌ریزی صحیح و حساب شده در قالب دعا و مناجات، از اسلام ناب حفاظت کردند.

برچسب‌ها ایالات متحده آمریکا قرچک دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا قرچک دولت سیزدهم ایالات متحده آمریکا قرچک دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۱۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبران مقاومت در غزه آماده نبرد در رفح هستند

روزنامه عرب زبان رای الیوم نوشت: رهبران مقاومت در غزه با ارسال پیام‌هایی، به مذاکره کنندگان حماس اطلاع داده اند که آمادگی کامل برای نبرد در رفح دارند .

به گزارش مشرق، به نظر می رسد که هنوز تهدیدهای رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح تاثیری بر روند آمادگی بزرگ میدانی گروه های مقاومت در غزه به ویژه در جنوب نداشته و تیم سیاسی مقاومت آماده رویارویی آتی در زمینه تحرکات میانجی گرایانه و مذاکرات است.

این رسانه نوشت: مقاومت از مذاکره کنندگان خواسته که جنگ رفح را به مثابه شبح بزرگ ندانند. «یحیی السنوار» (رهبر حماس در غزه) و «محمد الضیف» (فرمانده کل گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس) از آمادگی کامل برای هرسناریوی نظامی در رفح خبر داده و خاطر مذاکره کنندگان را راحت کرده اند. این دو فرمانده از مذاکره کنندگان خواسته اند که امتیازی در قبال ممانعت از نبرد رفح ندهند.

رای الیوم ادامه داد: اظهارات «خلیل الحیه» از رهبران حماس نیز در این راستا انجام شد که گفت گردان های نظامی آمادگی کامل برای نبرد دارند.

این رسانه اضافه کرد: روند اوضاع از آمادگی کامل مقاومت فلسطین برای نبرد در رفح و نیز نبرد در خان یونس و شمال غزه حکایت دارد و دشمن در تهدیداتش برای عملیات نظامی گسترده در رفح و اطراف آن مبالغه می کند.

به نوشته رای الیوم، محافل داخلی مقاومت به اطلاع رهبران خارج از غزه رسانده اند که نبرد رفح نبردی نیست که سخت یا ترسناک به نظر برسد. رزمندگان مقاومت کاملا آماده هستند به ویژه آنکه تجربه میدانی کسب کرده اند. در واقع فرماندهان مقاومت در غزه با رساندن پیام آمادگی به رهبران خارج، به دنبال این هستند که مانع از هرگونه امتیازدهی گفت وگوکنندگان در برابر فشارها وارده و چماقی به نام نبرد رفح، شوند.

این خبر در حالی منتشر می شود که «محمد نزال» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس جمعه شب تأکید کرد: تهدید رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح ما را نخواهد ترساند و موجب نخواهد شد که از حقوق ملت‌مان عقب نشینی کنیم.

نزال تأکید کرد: اسراییل بداند با تهدیدکردن و رجز خوانی در زمینه حمله به رفح هرگز به آنان باج نخواهیم داد.

وی ادامه داد: مذاکرات غیر مستقیم با رژیم صهیونیستی به خاطر لج بازی نتانیاهو به بن‌بست رسیده است.

نزال در بخش دیگری از سخنانش هرگونه دریافت پیشنهاد جدید به صورت رسمی توسط حماس را رد کرد و افزود که این گروه از هرگونه درخواست و پیشنهاد جدی در مورد مذاکرات استقبال می‌کند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • رهبران مقاومت در غزه آماده نبرد در رفح هستند
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است