Web Analytics Made Easy - Statcounter

با احکام صادر شده از سوی رئیس و دبیر کل اتاق ایران، معاون بین‌الملل اتاق ایران و رئیس مرکز رسانه و ارتباطات این نهاد بخش خصوصی فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طبق احکام صادر شده از سوی رئیس و دبیر کل اتاق ایران، انتصابات جدیدی در پارلمان بخش خصوصی کشور انجام شد. بر این اساس معاون بین‌الملل اتاق ایران و رئیس مرکز رسانه و ارتباطات این نهاد بخش خصوصی فعالیت خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس حکمی از سوی غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران، امیر آشتیانی‌عراقی به عنوان رئیس مرکز رسانه و ارتباطات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران معرفی شد. همچنین مجتبی مدرس‌زاده دبیرکل اتاق ایران طی حکمی علیرضا یاوری را به عنوان معاون امور بین‌الملل در این اتاق منصوب کرد.

توسعه ارتباطات با ابزار‌های جدید

مراسم تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی اتاق ایران با حضور حسین سلاح‌ورزی، نا‌یب‌‎رئیس اتاق ایران و مجتبی مدرس‌زاده دبیرکل این اتاق برگزار شد.

حسین سلاح‌ورزی ضمن تقدیر از زحمات مسعود چیذری که سرپرستی روابط عمومی را برعهده داشت، اظهار کرد: امیدواریم این تغییرات با تاکید بر اصل تحول در اتاق ایران بتواند شرایط بخش خصوصی را در حوزه ارتباطات به نحو مطلوبی پیش ببرد. همچنین امیدواریم در این دوره شرایط کار موفق با ابزار‌های جدید برای همه همکاران در مرکز رسانه و ارتباطات فراهم شود.

مجتبی مدرس‌زاده دبیرکل اتاق ایران نیز در این نشست از جایگاه اتاق به عنوان محور توسعه کشور سخن گفت و روابط عمومی را دارای مهمترین نقش در راستای ماموریت‌های اتاق ایران دانست.

در این نشست امیر آشتیانی‌عراقی نیز از برنامه‌ها و اهداف خود در دوره جدید فعالیت‌های مرکز رسانه و ارتباطات گفت. او اظهار امیدواری کرد که با کار جمعی و حمایت سایر ارکان اتاق امکان توسعه فعالیت‌ها در این بخش فراهم شود.

بنا بر این گزارش، طی هفته گذشته در احکام جداگانه‌ای سماء فرخنده نژاد به عنوان دبیر اتاق بازرگانی و صنعت اکو و احمد میرمحدصادقی به عنوان مدیر اداری و منابع انسانی اتاق ایران منصوب شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اتاق بازرگانی اتاق تعاون وزارت اقتصاد مرکز رسانه و ارتباطات رئیس مرکز رسانه اتاق ایران بخش خصوصی بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۱۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، دکتر مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت در حکمی، دکتر مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مجید احمدی

با سلام 

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. 

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • علی‌اف: فعالیت مرکز نظارت مشترک روسیه و ترکیه به پایان رسید
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • نصری، حقوقدان بین الملل: برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد