Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان خوزستان گفت: در حوزه صنایع جانبی کشتارگاه دستور پلمپ چند قسمت تا رفع نواقص مشخص شده صادر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صادق جعفری چگینی امروز _جمعه بیست و هشتم مردادماه_ در بازدید از کشتارگاه اهواز اظهار کرد: طبق بازدید به عمل آمده از کشتارگاه اهواز در برخی از بخش‌های این در حوزه محیطی تخلفات بهداشتی مشاهده شد؛ این تخلفات در گذشته نیز اعلام و برخوردهایی نیز صورت گرفته بود؛ قسمت کشتار دام مشکلات خیلی کمتری داشت که از این نظر با تائیدیه دامپزشکی مشکلی برای کشتار دام وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه مردم در حوزه کشتار و تولید گوشت نگرانی نداشته باشند، افزود: در حوزه صنایع جانبی کشتارگاه دستور پلمپ چند قسمت تا رفع نواقص مشخص شده صادر شد.

دادستان خوزستان تصریح کرد: در خصوص تخلفات بهداشتی نیز در گذشته تذکرات لازم داده شده بود، اما مشکلاتی طی چند روز گذشته مطرح شده است و در حالی که صیانت از سلامت شهروندان و بحث تأمین گوشت در شهرستان را مد نظر داریم در مجموع تصمیم گرفته شد قسمت‌هایی که تخلفات کمتری دارند مانند کشتار دام هرچه سریع‌تر نسبت به رفع نواقص اقدام و در برخی قسمت‌هایی که تخلفات زیادی صورت گرفته بود با دستور قضائی نسبت به پلمپ آنها اقدام شد.

کد خبر 597824

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خوزستان اهواز کشتارگاه دام پلمپ شهرداري اهواز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کشتار دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم  در یادداشتی در صفحه مجازی خود از آزمون سراسری به عنوان رقابت علمی در کمال امنیت و آرامش یاد کرد و نوشت: حسب وظیفه از ریاست و هیات رئیسه سازمان سنجش، استانداران، رؤسای حوزه‌های امتحانی، تمام مجریان و حافظان امنیت کنکور صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری امن و با نشاط کنکور پیش بینی شده و امیدواریم شاهد رقابت علمی پُرشور بین داوطلبان در پنج گروه آزمایشی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • سندرز: متهم کردن اسرائیل به کشتار فلسطینیان یهودی‌ستیزی نیست بلکه تبیین حقیقت است
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست
  • آمریکا بعد از جنگ ویتنام چنین اعتراضانی ندیده است/ ادامه اعتراضات تا توقف کشتار در غزه
  • ملزم بودن رعایت پرهیز‌های دارویی آنتی بیوتیکی طیور زنده قبل از ارسال به کشتارگاه‌ها
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران
  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد
  • در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نواقص گذشته جامعه کارگری برطرف شود/ نیروی کار و کارگر موتور محرکه اقتصاد کشور است
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است