Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: رئیس جمهور دولت سیزدهم بیش از 4 دهه خدمت صادقانه را در کارنامه خود دارد لذا باید به برنامه های وی اعتمد کامل داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: از سوی دیگر تاریخ هنوز به ما گوشزد می کند که اروپایی و غربی ها به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند تا جایی که انگلیسی ها کودتای ننگین 28 مرداد را که به نوعی خیانت به ملت ایران بود را رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه کرمانشاه گفت: عقل سلیم و منطق می گوید که نباید به اروپایی و غربی و قول آنها اعتمادی کرد و در برخورد با آنها باید کاملا حواسمان جمع باشد.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: اسرائیل با یورس سه روزه می خواست به برنامه های شیطانی خود در فلسطین برسد ولی مقاومت ملت فلسطین آنان را با شکست و عقب نشینی روبرو ساخت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: دشمنان فلسطین در این سال ها هربار قصد توطئه ای علیه این ملت را داشته اند با شکست روبرو شده اند و ان شاء الله پیروزی نهایی از آن مردم فلسطین و سایر ملل آزاده خواهد بود.

آیت الله علما با اشاره به 29 مردادماه، روز جهانی مسجد، اظهار داشت: مسجد یکی از ارکان اصلی جهان اسلام است بنابراین باید کارکردهای مساجد را به خوبی بشناسیم زیرا با رجوع به تاریخ اسلام می بینیم که بسیاری از تصمیمات مهم در صدر اسلام در مساجد گرفته می شدند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به سالگرد حادثه سینما «رکس» آبادان توسط عمال شاه، خاطرنشان کرد: شاه و نوکرانش با جنایت خود در آتش زدن سینما رکس آخرین تلاش ها را برای تثبیت خود می خواستند انجام دهند ولی ناکام شدند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: آیت الله مصطفی علما فلسطین نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۲۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود راحت گل گهر با پیروزی مقابل فجر سپاسی

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال فجر شهیدسپاسی شیراز و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۸ امروز در یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شد که با برتری سه بر صفر سیرجانی‌ها همراه بود.

سعید سحرخیزان (۲۷)، روبرتو تورس (۷۸) و مسعود زائرکاظمینی (۸۶) برای گل گهر گلزنی کردند.

دو پاس گل و یک گل تورس کمک کرد تا گل گهر به راحتی در جمع هشت تیم نهایی جام حذفی فصل جاری کشور راه پیدا کند.

کد خبر 6089332 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود
  • دانشجویان آزاده جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • صعود راحت گل گهر با پیروزی مقابل فجر سپاسی
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد