Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره پیش‌نویسی که پیش از این عنوان کرده بود در حوزه نظارت بر شبکه نمایش خانگی از طرف وزارت ارشاد ابلاغ و نهایی شده عنوان کرد: این بحث تقریباً انجام شده است و به نظرم روزهای آینده می‌توان درباره جزئیات آن صحبت کرد.

وی درباره اینکه چه مذاکره‌هایی با پیمان جبلی رئیس صداوسیما داشته است بیان کرد: با آقای جبلی مذاکرات طولانی داشتیم و این کار با همدلی انجام می‌شود، بنای ما بر این است که با همه دستگاه‌های فرهنگی کشور از جمله سازمان تبلیغات، حوزه هنری، صداوسیما، مجموعه وزارت فرهنگ که متولی اصلی حوزه حکمرانی فرهنگی در کشور است این کار را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی در ادامه گفت: این جمع بندی امروز یک جمع بندی قطعی در دولت است. حرکت موفق حرکتی است که دستگاه‌های فرهنگی هم‌افزا باشند، بنابراین ما دور از فضاهای هیاهو و جنجال و حاشیه تلاش کردیم این کار را به سامان برسانیم و ان‌شالله به نتیجه نهایی می‌رسد و طی یکی دو روز آینده می‌توانیم اطلاع رسانی کنیم.

وزیر فرهنگ که به تازگی به تماشای اپرای عاشورا نشسته است، درباره این اپرا هم بیان کرد: خدا را شکر در کل کشور هم زیرساخت‌ها را فراهم می‌کنیم؛ مجموعه‌ای شبیه به تالار وحدت در ارومیه داریم، هفته پیش کرمان بودم مجموعه‌ای هم در آنجا در حال آماده سازی است. همچنین در مازندران هم مجموعه‌ای در حال شکل‌گیری و آماده سازی است.

وی اضافه کرد: با دوستان صحبت کردیم تا بنیاد رودکی این آثار را به شهرستان‌ها ببرد. این می‌تواند کار مهمی باشد. ایده‌های خوبی را با دوستان تهیه کننده و کارگردان عاشورا مطرح شد. این اپرا کاری بی نظیر است و امیدواریم بتوانیم چنین آثاری را گسترش دهیم و ظرفیت‌ها فعال شود. همچنین امیدواریم این آثار منحصر به تهران نشود و به شهرستان‌ها برود. این مراکزی که افتتاح شده است به عنوان ابنیه فرهنگی فاخر هستند و ظرفیت اجرای چنین کارهای کم نظیری دارند.

کد خبر 699035 برچسب‌ها محمدمهدى اسماعيلى پيمان جبلى - رئيس صدا و سيما نمايش خانگي

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نمايش خانگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۲۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!

به گزارش قدس آنلاین، فیلم «نبودن» ساخته علی مصفا در فیلیمو به نمایش درآمد اما نمایش موفقی نداشت. علی مصفا درباره پخش ناموفق فیلمش گفت: راستش من این بخش را اصلا بلد نیستم. فیلیمو هم اصلاً برای فیلم من تبلیغی نکرد. انگار اصلاً عمد داشت که فیلم را تبلیغ نکند.

او گفت: از آن‌ها پرسیدم که چرا تبلیغ نمی‌کنید؟ گفتند سیاست‌مان این است که فقط برای سریال‌های‌مان تبلیغ می‌کنیم اما واقعیت را نمی‌گفتند چون برای فیلم‌های دیگر تبلیغ می‌کردند. سرم منت گذاشتند که چون شما بودید این فیلم را پخش کردیم وگرنه فیلمی نبود که بخواهیم پخشش کنیم! ظاهراً از نگاه فیلیمو اگر روی این فیلم تبلیغ می‌کردند و می‌گفتند کارگردانش علی مصفاست، بیننده سراغش نمی‌رفت…

مصفا که در همان پلتفرم، در یک سریال بازی کرده است، گفت: آن سریال را به خاطر سروش صحت بازی کردم. فیلیمو کارشناسانی دارد که خیلی‌های‌شان دوستان خودم هستند. آن‌ها سعی می‌کنند استانداردسازی کنند و بگویند این سناریو مطابق این ملاک و معیار و متر برای شما کار می‌کند و آن دیگری کار نمی‌کند. آن‌ها معتقدند برای کارهای کمدی باید تبلیغ کنند نه کار من…

نشر اول: اندیشه پویا

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • فلاحت پیشه : هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران / سرنوشت پول های اختلاس شده هم مشخص نشد
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • ماموریت موفق رسانه ملی در روایت اول وعده صادق
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی
  • علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!