Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت که داور دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان نباید برای سرخپوشان پنالتی اعلام می‌کرد. - اخبار ورزشی -

نوذر رودنیل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره قضاوت پیام حیدری در دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان اظهار داشت: اگر بنا بر این باشد که نیمکت‌نشینان و بازیکنان در هفته دوم بخواهند اینگونه به تصمیمات داور اعتراض کنند، بهتر است لیگ را تعطیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمک‌ها عملکرد خوبی داشتند و فقط سعید هاشمی (کمک داور اول) در دقیقه 2+45 در اعلام آفساید عجله کرد.

وی در مورد سایر تصمیمات حیدری تصریح کرد: اخراج علیرضا کوشکی درست بود و عارف آغاسی در دقیقه 38 باید کارت زرد می‌گرفت. پس از اینکه مهدی ترابی توپ را به تیر دروازه زد، سعید صادقی با مهدی شیری برخورد داشت که پنالتی نبود. در نیمه دوم هم مهدی عبدی در محوطه جریمه فولاد متوقف شد که نباید پنالتی اعلام می‌شد.

لیگ برتر فوتبال| توقف دوباره پرسپولیس؛ در حسرت اولین برد و اولین گل

کارشناس داوری فوتبال کشورمان درخصوص اشتباه سعید صادقی در گرفتن توپ با دست در زمین فولاد به تسنیم گفت: اعلام آفساید وظیفه کمک داور است و داور باید اطمینان صددرصد داشته باشد که آفساید را اعلام کند. اگر این صحنه آفساید بود، قاسمی که خودش یک کمک داور جهانی است، پرچم می‌زد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فولاد خوزستان پرسپولیس فولاد خوزستان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در حالی که دو بار با اختلاف دو گل از الومینیوم پیش افتاد، در نهایت نتوانست این تیم را شکست دهد و در ضربات پنالتی مغلوب آلومینیوم شد و از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفت. دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری دو ستاره‌ای بودند که در این بازی پنالتی خراب کردند و باعث حذف پرسپولیس شدند. با این حال از آنجاییکه امیری پنالتی حساسی را خراب کرد، خیلی‌ها او را مسبب شکست پرسپولیس در اراک می‌دانند. پرسپولیس در سال‌های اخیر سابقه شکست در ضربات پنالتی و حذف در جام حذفی را زیاد داشته و در این راه ستاره‌های زیادی هم پنالتی خراب کردند.

همانطور که در همه جای دنیا و در بزرگترین باشگاه‌های فوتبال دنیا، ستاره‌های گرانقیمت پنالتی خراب می‌کنند، این موضوع امری جدانشدنی از فوتبال است و خیلی از بزرگان فوتبال ایران و جهان هم در طول دوران بازی خود پنالتی خراب کردند. در همین پرسپولیس و طی سال‌های اخیر، ستاره‌های زیادی مثل کریم باقری، احمد نوراللهی، شیث رضایی، علی علیپور، عیسی آل‌کثیر، مهدی عبدی، کمال کامیابی‌نیا، محمدرضا خلعتبری، حسین ماهینی و سهراب انتظاری در جام حذفی پنالتی خراب کردند و باعث شکست تیمشان شدند.

حالا وحید امیری و دانیال اسماعیلی‌فر به این جمع اضافه شدند که با خراب کردن پنالتی‌شان در جام حذفی، باعث شکست پرسپولیس می‌شوند. هرچند اوسمار می‌توانست در انتخاب پنالتی زنان تیمش تصمیم بهتری بگیرد و مثلا به امیری که هیچوقت پنالتی‌زن خوبی نبوده و سابقه خراب کردن پنالتی را هم داشته، پنالتی ندهد؛ با این حال خراب کردن پنالتی در فوتبال امری است اجتناب ناپذیر.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • کارشناس داوری تایید کرد؛ گل اورونوف به آلومینیوم خطا بود!