Web Analytics Made Easy - Statcounter

  سردار محمد کرمی بعد در مراسم افتتاح دو باب مسجد در حاشیه شهر زابل و شهرستان نیمروز به تشریح اقدامات در دست پیگیری برای بهبود مشکلات اقتصادی مردم سیستان و تامین آب پایدار برای منطقه پرداخت و اظهار داشت: طرح «رزاق» و فروش مستقیم سوخت توسط مرزنشینان سیستان در راستای تامین معیشت و توانمندسازی مردم راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیرو زمینی سپاه خاطرنشان کرد: مقدمات لازم برای افزایش مبادلات با کشور افغانستان توسط دولتمردان در حال انجام است که تحقق این امر سبب بهبود شرایط اقتصادی مردم سیستان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه تامین منابع آبی پایدار برای منطقه سیستان اقدامات متعددی در حال انجام است، گفت: یکی از پرژه‌ها برای بهبود شرایط آب سیستان و بلوچستان، انتقال آب از دریای عمان است که اجرای آن آغاز شده و به آینده این طرح امیدواریم.

سردار کرمی بیان کرد: با تمام توان پای کار مردم سیستان هستیم و به یاری خداوند در منطقه تحول ایجاد خواهیم کرد. پیش از این قول‌های خوبی داده شده اما بر خلاف اعتبار زیادی که در این منطقه هزینه شده چون اقدامات هدفدار نبوده، آنطور که باید نتیجه نداده است.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیرو زمینی سپاه با تاکید بر اینکه تجربه و بررسی تاریخ انقلاب نشان می‌دهد هر جا مردم پای کار و در میدان حاضر بودند کارها به خوبی پیش رفته، گفت: از مردم سیستان انتظار داریم همچون همیشه پای کار آبادانی منطقه باشند. توجه و عمل به آموزه‌های دینی اتصال به خدا همه مشکلات را برطرف می‌کند.

سردار کرمی با بیان اینکه دستگاه‌های حفاری چاه برای سیستان خریداری شده و در حال انتقال به منطقه است، ادامه داد: تلاش همه بهبود شرایط این منطقه است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرارگاه قدس جنوب شرق مطالبه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۴۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوی بی‌حجابی را با همراهی مردم می‌توان گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان شامگاه دوشنبه ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان که جمعی از بزرگان و سران عشایر استان در این دیدار حضور داشتند، اظهار کرد: پس از دفاع مقدس شروع هجمه جدیدی علیه ایران اسلامی انجام شد و دشمن در این هجمه با برنامه قصد ایجاد استحاله فرهنگی و جنگ نرم در کشور را دارد.

وی با یادآوری اینکه دشمن در این هجمه فرهنگ ما را نشانه گرفته که ترویج بی حجابی یکی از این هجمه‌ها است، اضافه کرد: در همه موضوع‌های اجتماعی باید و نبایدها وجود دارد و مساله حجاب و عفاف هم یکی از این موضوعات است که باید به آن عمل شود و ما انتظار داریم که مردم و همه دستگاه‌ها با ما همکاری کنند.

سردار رادان در ادامه اجرای طرح «نور» را برای مقابله با ترویج بی‌حجابی دشمن بسیار اثرگذار دانست و گفت: اجرای این طرح ادامه خواهد داشت.

فرمانده کل انتظامی کشور، رعایت حجاب را یک قانون برشمرد افزود: باید جلوی بی حجابی گرفته شود و ما با همراهی مردم می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

انجام طرح «نور» با مشارکت مردم

نماینده ولی فقیه در خوزستان در این نشست گفت: اجرای طرح نور با همت خواهران و برادران فراجا انجام می‌گیرد و ما سپاسگزار اجرای این طرح هستیم.

حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد افزود: اجرای طرح نور آثار و برکاتی داشته است و باید مردم در صحنه باشند و این طرح ادامه یابد.

وی تاکید کرد: هدف دشمن ترویج بی حجابی است و باید با این هدف شوم مقابله کرد.

کد خبر 6098687

دیگر خبرها

  • اسفندیار: هیچ رقیبی برای خودم نمی‌بینم
  • جیش‌الظلم به سفره مردم بلوچ شلیک می‌کند
  • بهبود توان تفکیک مکانی دمای سطح با روش محققان دانشگاه تهران
  • هاشمی نسب: برخی از اربابان خود خط می گیرند علیه استقلال تمام توانشان را بگذارند+ فیلم
  • جلوی بی‌حجابی را با همراهی مردم می‌توان گرفت
  • ناسا هر ساعت تمام آلاینده‌های هوا را اندازه‌گیری می‌کند
  • خوشحالی وصف‌ناپذیر مردم سیستان و بلوچستان از پر آبی هامون + تصاویر
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است