Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:26:35 GMT

یک جوان در خمینی‌شهر اصفهان غرق شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۴۱۰۴

یک جوان در خمینی‌شهر اصفهان غرق شد

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۱۹ و ۳۷ دقیقه امروز برخورد دو دستگاه خودروی سواری پراید در خمینی‌شهر چهارراه ماربین به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام و سه واحد امدادی به محل اعزام شدند.
عباس عابدی افزود: در این سانحه رانندگی ۹ نفر شامل ۶ زن، ۲ مرد و یک پسربچه مصدوم و توسط آمبولانس به بیمارستان اشرفی خمینی‌شهر منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین درباره حادثه غرق‌شدگی در خمینی‌شهر بیان کرد: این حادثه ساعت ۲۰ و ۲۶ دقیقه امروز از اورژانس ۱۱۵ امدادخواهی و یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.
سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان اظهارداشت: در این حادثه یک پسر ۱۷ ساله در استخر غرق شده بود که به بیمارستان آیت الله اشرفی خمینی‌شهر منتقل شد اما در نهایت جان خود را از دست داد.
خمینی‌شهر در ۱۲ کیلومتری شمال غربی اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها حوادث رانندگی خمینی شهر اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث رانندگی خمینی شهر اصفهان حوادث رانندگی خمینی شهر اصفهان خمینی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه آسانسور در کرمانشاه موجب مرگ نصاب شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: یک مرد جوان ظهر امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ) هنگام ساخت و نصب آسانسور در یک ساختمان نیمه کاره از طبقات فوقانی به طبقه همکف سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

آتشپاد غلامرضا رضایی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله ۶ آتش نشان از ایستگاه های شماره هفت و هشت به محل  حادثه در محله الهیه اعزام شدند و جسد این جوان را که در همان لحظه‌ اولیه حادثه جانش را از دست داده بود به بیرون  منتقل کردند.

وی گفت: علت این حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند/ میانگین سنی ۵۶ سال
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه
  • حادثه آسانسور در کرمانشاه موجب مرگ نصاب شد
  • واژگونی خودرو در رودخانه با ۴ مصدم
  • بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد
  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز