Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:59:16 GMT

ثبت نام ۳ هزار نفر در یزد برای سفر اربعین قطعی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۴۱۲۳

ثبت نام ۳ هزار نفر در یزد برای سفر اربعین قطعی شد

علی اصغر شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تاکنون ۵۱ هزار و ۸۱۳ نفر در سامانه سماح پیش ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۳ هزار و ۶۰۸ نفر به صورت قطعی ثبت نام خود را تکمیل و قطعا در مراسم پیاده‌روی اربعین حضور خواهند یافت.

وی افزود: مرز چذابه آماده پذیرایی از زائران یزدی است و عزاداران حسینی برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین با مراجعه به این مرز، می توانند اقدامات لازم را انجام دهند و همچنین افرادی که پرونده خود را تکمیل و هزینه بیمه را پرداخت کرده‌اند، ثبت‌نامشان قطعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حج و زیارت استان یزد با تاکید بر شرایط مورد نیاز برای شرکت در مراسم اربعین تصریح کرد: تزریق دو نوبت واکسن کرونا زا شروط اصلی پذیرش زائران است و افرادی که بیش از ۶ ماه از آخرین تزریق واکسن کرونا در آنها گذشته است باید نسبت به تزریق نوبت یادآور اقدام کنند اما در حال حاضر شرط تزریق در سامانه سماح حذف شده است؛ اما لازم است در هنگام خروج از مرز کارت واکسن خود را به همراه داشته باشند.

وی گفت: افراد واجد شرایط هر چه سریعتر با مراجعه به سامانه سماح، ثبت نام خود را تکمیل و نهایی کنند و همچنین تاکید می شود که در صورت عدم ثبت نام در سامانه به مرز مراجعه نکنند.

شریفی با بیان توصیه هایی در زمینه شرکت در مراسم پیاده روی اربعین، عنوان کرد: زائران عزیز از رفت و آمد به صورت انفرادی خودداری کنند و تا حد ممکن به صورت گروهی در این مراسم شرکت کنند، اطلاعات شخصی خود را به صورت کامل و دقیق یادداشت کنند و همچنین نسیبت به تمدید گذرنامه خود اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 5567320

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد پیاده روی اربعین حج و زیارت استان یزد بوشهر اربعین حسینی ویروس کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه کرمانشاه هفته دولت آزادگان جنگ تحمیلی روز خبرنگار آمار کرونا اربعین 1401 اردبیل شیوع کرونا قزوین ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۴۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین ، امیرعلی داوود مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم، گفت: واردات قطعی این خودروهای هیبریدی از چهار برند مطرح (تویوتا، نیسان، لکسوس و سوزوکی) و واردات قطعی خودروهای سواری و تجاری از محصولات هشت برند دیگر توسط یکی از شرکت‌های معتبر واردات و صادرات ذیل رویه گمرکی بر اساس مصوبه هیأت وزیران برای واردات قطعی خودرو در ۲۳ دی ۱۴۰۲ به مناطق آزاد کشور انجام شده است.

آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط

وی ادامه داد: پس از ورود این خودروهای وارداتی به منطقه آزاد قشم توسط شرکت طلوع طلایی کیش، مراحل ترخیص گمرکی و شماره گذاری آنها آغاز شده و پس از آن برای استفاده شخصی ساکنان جزیره قشم، جزیره کیش و شبکه حمل و نقل عمومی این جزایر به فروش می‌رسند.

مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: طبق تفاهم نامه‌ای که اسفندماه سال گذشته میان مناطق آزاد قشم و کیش و این شرکت به امضا رسیده، بخشی از این خودروها پس از ورود به منطقه آزاد قشم، در منطقه آزاد کیش توسط این شرکت عرضه خواهند شد. همچنین مذاکراتی با سایر مناطق آزاد کشور نیز برای عرضه این خودروها با رویه ترانزیت خارجی بین مناطق در حال انجام است.

داوود با بیان اینکه مراحل ثبت سفارش برای واردات قطعی این خودروها در سامانه جامع پنجره واحد تجارت فرامرزی کشور (ای.پی.ال) انجام شده است، افزود: تمامی مجوزهای لازم از سازمان ملی استاندارد و سازمان حفاظت از محیط زیست کشور نیز اخذ شده و خودروهای یادشده دارای استانداردهای بین المللی (جی. سی. سی) و (سی. سی. سی) هستند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی خودروهای وارداتی به صورت صفر کیلومتر و مدل ۲۰۲۴ هستند که واردات برخی از مدل‌ها مانند تویوتا کرولا و کرولا کراس، انواع ون مرسدس بنز، تویوتا سی اچ آر، تویوتا کمری، تویوتا لوین، تویوتا سیه‌نا، لکسوس یو. ایکس و ۱۸ مدل ون برای سیستم حمل و نقل عمومی برای نخستین بار صورت می‌گیرد.

مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته محموله‌های بعدی خودروهای واردات قطعی به فوریت و در روزهای آینده، وارد جزیره قشم خواهند شد.

کد خبر 849507 منبع: مهر برچسب‌ها واردات خودرو خبر مهم خودرو خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

دیگر خبرها

  • قیمت قطعی ۲ خودروی برقی در سامانه یکپارچه خودرو+ جدول
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • عدم صدور ویزا همچنان مشکل جدی ماست/ المپیک را قطعی شده می‌دانم
  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • اطلاعیه قطعی گاز در بخشی از شهر کرج
  • قطعی: رم علیه بند خرید هم‌تیمی سردار
  • ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی واردات قطعی به قشم
  • لزوم اجتناب از تجویز و مصرف سرپایی داروی سفتریاکسون