Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : کرمانشاه قطب درمان غرب کشور می‌باشد که به استان‌های همجوار همدان، کردستان، لرستان و ایلام خدمات درمانی ارائه می‌دهد، علاوه برآن بیماران از کشور‌های مختلف برای درمان به کرمانشاه مراجعه می‌کنند.

وی گفت : در مجموع ۷۰۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در رشته‌های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی و سایر رشته‌ها در حال تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی افزود : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در زمینه تحقیقات و فناوری از نظر دانشگاهی رتبه ۸ و در ساخت محصولات دارویی و پزشکی از نظر دانشگاهی رتبه ۳ کشور را دارد.

وی افزود : یکی از اولویت‌های مهم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فراهم نمودن زیرساخت‌ها جهت جذب دانشجویان خارجی می‌باشد.

محمدی ادامه داد : دانشگاه در تلاش است که در آینده تمهیداتی را فراهم نماید که پزشکان در بیمارستان‌های دولتی بیماران خارجی را مداوا نمایند و دراین راستا لزوم همکاری‌های بیشتر بین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و اقلیم کردستان عراق ضروری است.

وی گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از مستقر نمودن دفتر نمایندگی در سلیمانیه عراق جهت تسریع در پذیرش دانشجویان عراقی و مداوای بیماران استقبال خواهد نمود و بدین منظور و انعقاد قرارداد فی مابین اقلیم کردستان عراق و دانشگاه کرمانشاه یک تیم جهت بررسی تشکیل گردد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی استاد دانشگاه اساتید دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: خوابگاه دانشجویی ملکی پسرانه دانشکده پرستاری طبس به همت صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و با هزینه ۲ میلیارد تومان بهسازی شد.


صالحی نیا افزود: این خوابگاه با زیربنای تقریبی ۷۰۰ مترمربع دارای ۱۴ سوئیت است که اکنون ۸۴ دانشجوی پسر دانشکده پرستاری طبس، در آن مستقر شدند.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کردستان
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)