Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم تیم بانوان کاراته سبک شوتوکان IKD قم, در مسابقات بین المللی صاحب ۱۹ مدال رنگارنگ شد.

دومین دوره مسابقات آسیایی سبک شوتوکان IKD در بخش بانوان، یادواره سردار شهید غلامرضا یزدانی، جام نقش جهان با حضور علیرضا حیدری ریاست سبک شوتوکان IKD ایران و سایر مسئولین سبک و همچنین مدیران اصفهان و نجف آباد، با قضاوت ۶۰ داور برتر از سبک به میزبانی سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، از ۲۳ الی ۲۵ مردادماه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از مسابقات ۱۴۳۰ کاراته کا، از ۲۴ استان و ۵ کشور عراق، افغانستان، تاجیکستان، نپال و پاکستان در دو بخش کاتا و کومیته و در پنج رده ی سنی با هم به رقابت پرداختند.

تیم استان قم با ۲۵ شرکت کننده در این رقابت ها حاضر شد و در نهایت با درخشش ورزشکاران خود، با کسب ۱۹ مدال رنگارنگ به کار خود در این مسابقات پایان داد.

فاطمه خیامی، الناز سعادت، پرنیا خلیلی، ریحانه عزیزی و باران حیدریان از تیم قم صاحب گردن آویز طلا شدند. معصومه محمودآبادی، ستایش زنگنه، فاطمه علیزاده، سارا ساری، مبینا عبدکریمی، عسل واعظی مقدم و زینب حسینی مجرد به مدال نقره دست یافتند. سارینا زنگنه، هستی چهاردولی، ستایش میرزاحسینی، فاطمه زهرا شریفی نیکو، نجمه محمدی، مبینا عبدکریمی و مبینا خانی ارانی مدال برنز این رقابت ها را کسب کردند.

الهام احسن، مهرنیا، فاطمه صفایی، اعتمادی و سعیده برازنده پور مربیان تیم قم در این مسابقات بودند. 

در پایان این رقابت‌ها تیم ایران الف از اصفهان به قهرمانی رسید، تیم ایران ب از فارس نایب قهرمان شد و تیم عراق جایگاه سوم این مسابقات را کسب نمود. کاپ اخلاق نیز به تیم استان مرکزی تعلق گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ورزش بانوان كاراته کاراته سبک شوتوکان ISKF

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۵۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی

عبدالباسط فلاحی شناگر کردستانی، مدال‌های رنگارنگ رقابت‌های قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور در رده جوانان را درو و یک رکورد ملی را به نام خود ثبت کرد.

 وی موفق شد ضمن کسب مدال طلا در ماده‌ی ۵۰ متر قورباغه، رکورد جدیدی را در این ماده که پیش‌تر نیز در اختیار خودش بود، با زمان ۴۳.۱۳ ثبت کند.

این شناگر توانمند کردستانی، موفق شد در ماده ۵۰ متر پروانه مدال نقره و در مواد ۵۰ متر و ۱۰۰ متر شنای آزاد نیز دو مدال برنز را بدست آورد.

 رقابت‌های شنای قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور طی روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبشهت ماه با حضور ۱۷ تیم در استخر مجموعه آزادی تهران برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران