Web Analytics Made Easy - Statcounter

 تلفن اینترنتی الو ۰۲۱ تکنولوژی انتقال صوت بر بستر اینترنت است که شما می‌توانید با هزینه ماهانه ۳۵ هزار تومان به آن دست پیدا کنید. ساده‌ترین روش راه‌اندازی شرکت شما مخصوصا وقتی یک استارت آپ باشید تلفن اینترنتی الو 021 است.

به گزارش ایسنا به نقل از الو 021، در هنگام راه‌اندازی استارت‌آپ خودتان به چند مورد باید فکر کنید اول هزینه کمتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پولتان را نگه دارید تلفن هر شرکت یا استارت‌آپ برند شخصی شماست حتماً به این فکر کنید. تلفن اینترنتی الو ۰۲۱ برای شما برند خواهد شد و به نام شما می‌شود. بله شما یک تلفن به نام خودتان خواهید داشت. همان‌طور که متوجه شدید فقط با ماهیانه ۳۵ هزار تومان همه این امکانات را به همراه تلفن اینترنتی الو ۰۲۱ مال شما خواهد شد.

 تلفن اینترنتی بهتر است یا تلفن مجازی

 نظر شما چیست؟ تلفن اینترنتی به مالکیت شما می‌رسد و تلفن مجازی به صورت قراردادی واگذار می‌شود. حتما تلفن اینترنتی بهتر است و حتما کسب و کار شما را محافظت خواهد کرد. تلفن مجازی _ دفتر کار مجازی _ منشی مجازی همه کلماتی هستند که به عنوان جایگزین تلفن مجازی به کار می‌روند. تلفن مجازی یک شماره هشت رقمی است که به صورت قراردادی به شما واگذار می‌شود و شما با آن تماس ورودی داشته باشید. تماس ورودی برای شما هزینه دارد و برای تماس خروجی باید یک درخواست به منشی مجازی ارسال کنید تا او تماس با مشتری شما را برقرار کند و بعد از آن تماس را به شما وصل کند. همان‌طور که متوجه شدید استفاده از تلفن مجازی خیلی دردسر دارد بله در مقابل تلفن اینترنتی یک شماره تلفن مالکیتی است که قابلیت تماس خروجی و ورودی را دارد و یک سانترال دیجیتال نیز روی آن نصب شده است. تلفن اینترنتی با نصب یک اپلیکیشن قابل استفاده است و شما می‌توانید به راحتی و همه جای ایران کسب و کار خودتان را هم داشته باشید.

 تلفن اینترنتی در دوران کرونا

دوران کرونا بدون شک در خاطر همه جهانیان خواهد ماند. اتفاقی که بعضی از آن به عنوان فرصت کرونا یاد می‌کردند. بله فرصت کرونا. کسانی که تلفن اینترنتی الو ۰۲۱ دارند از فرصت کرونا برای شروع دورکاری استفاده کردند. دورکاری کسب و کارها باعث کم شدن هزینه محل کار و حتی بیمه و حقوق در کسب و کارها می‌شود. بگذارید برایتان به سادگی صحبت کنم بعد از شروع دورکاری کسانی که تلفن اینترنتی الو ۰۲۱ داشتند فقط محل کار خودشان را از شرکت به خانه تغییر دادند. یعنی تلفن را از دفتر برداشته و در خانه به مودم متصل کردند. به همین راحتی. تلفن اینترنتی در همه اینترنت‌ها و در همه ایران به صورت دو طرفه امکان تماس ورودی و خروجی دارد. هزینه تماس تلفن اینترنتی معادل مخابراتی است و تماس ورودی هزینه ندارد.

تلفن اینترنتی الو ۰۲۱؛ هزینه راه‌اندازی

همواره کسب و کارهای اینترنتی سعی در کم کردن هزینه اولیه و افزایش راندمان محصول می‌کند. به همین دلیل تلفن اینترنتی الو ۰۲۱ همه نوع کسب و کاری را از نظر هزینه حمایت می‌کند.

کسب و کارهای کوچک می‌توانند با ماهانه 35 هزار تومان همه امکانات اولیه سرویس سانترال دیجیتال را داشته باشند این امکانات عبارت است از :

-صف تماس

-انتقال تماس

-انتظار تماس

-تماس آفلاین

-منوی صوتی ابری

-ضبط مکالمات

-نرم افزار رایگان

-شماره خط رایگان

 همچنین کسب و کارهای بزرگ نیز می‌توانند با اضافه کردن قابلیت‌های انحصاری الو ۰۲۱ رونق بهتری به کار خودشان بدهند. عموما کسب و کارهای بزرگ به ارسال پیامک خوش‌آمدگویی و ارسال پیامک صوتی تبلیغاتی علاقه‌مند هستند همچنین گزارش‌گیری تماس‌ها و گزارش لحظه‌ای کارمندان برای شما مهم خواهد بود. امکانات باشگاه مشتریان الو 021 نیاز شما را در همه موارد رفع خواهد کرد و شما می‌توانید سرویس حداقلی خودتان را بعد از مدتی به سرویس‌های بالاتر ارتقا بدهید. هزینه مکالمات در تلفن اینترنتی معادل هزینه مخابراتی است. تماس داخل شهری هر دقیقه ۴ تومان تماس بین استانی هر دقیقه ۳۲ تومان تماس با موبایل هر دقیقه ۶۲ تومان است. به این دلیل که تلفن اینترنتی یک تلفن مخابراتی است به صورت مالکیتی واگذار می‌شود.

 چگونه تلفن اینترنتی الو021 داشته باشیم

به‌سادگی می‌توانید یک شماره تلفن اینترنتی داشته باشید کافی است در سایت الو ۰۲۱ ثبت‌نام کنید. ثبت‌نام به صورت اینترنتی برای اشخاص حقوقی و حقیقی انجام می‌شود. در صورتی که به صورت شرکتی ثبت نام انجام بدهید یک خط با تعداد ۱۰ کانال به شما اختصاص داده می‌شود. به این ترتیب و با داشتن ۱۰ کانال هیچ موقع بوق اشغالی نخواهید داشت. برای اشخاص حقیقی نیز یک خط تلفن با دو کانال ارائه می‌شود. سرشماره بر اساس رند بودن شماره نیز به بسته‌های طلایی نقره‌ای برنزی تقسیم می‌شود که خطوط معمولی به قیمت مخابراتی ۲۰۰ تومان ارائه می‌شود. همچنین شما می‌توانید یک خط تست رایگان نیز داشته باشید و قبل از خرید اقدام به تست شماره تلفن اینترنتی بدون محدودیت نمایید. برای تست شماره تلفن رایگان اینترنتی نیز کافیست به سایت الو ۰۲۱ مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تلفن مجازی دفتر مجازی تماس اینترنتی تلفن اینترنتی دورکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مشاور رئیس شورای رقابت گفت: کارگروه اقتصاد دیجیتال شورای رقابت، در این جلسه، شکایات مربوط به میزان کمیسیون رانندگان و هزینه سفر‌ها را بررسی کرد.

به گفته آقای ذوالفقاری، پس از جلسات کارشناسی این کارگروه، نتیجه برای بررسی بیشتر و صدور رای، به صحن شورای رقابت می‌رود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • چالش‌ها و فرصتهای اکوسیستم استارتاپی در سال ۱۴۰۳
  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • ماهی که روی دو پا راه می‌رود!
  • استارت جام تختی در غیاب ستاره های تیم ملی
  • ماهی وقتی ایده ای برای « نما » باشد! (عکس)
  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • ریاضی‌ها و انسانی‌ها استارت کنکور ۱۴۰۳ را زدند