Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: درخشش کاروان پنج نفره گیلان در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با کسب دو مدال طلا، یک مدال نقره و دو مدال برنز را به مردم و علاقه مندان به ورزش در گیلان تبریک عرض می کنم.

جهانبخش آرمان در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به پایان بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه و از کسب ۱۳۳ مدال و عنوان سومی کاروان ایران در بین ۵۳ کشور اسلامی دنیا خبر داد و اظهار کرد: پنج مدال رنگارنگ حاصل تلاش کاروان پنج نفره گیلان در بازی های کشورهای اسلامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به درخشش گیلانی ها با کسب دو مدال طلا، یک مدال نقره و دو مدال برنز، گفت: محمد رهبری با کسب مدال طلای تیمی و برنز انفرادی شمشیربازی اسلحه سابر موفق ترین ورزشکار گیلانی در این بازی ها بود.

وی افزود؛ علی رمضانی با تیم والیبال مردان ایران مدال طلا و قهرمانی مسابقات والیبال را به دست آورد.

آرمان، کسب مدال نقره الهه پورصالح با تیم زنان ایران پس از ۵۶ سال را یک افتخار تاریخی دانست و عنوان کرد: شیرینی و حلاوت این مدال که توسط بانوان با تعصب ایران اسلامی به دست آمد وقتی صد چندان شد که یک بانوی جوان و با آتیه گیلانی در این تیم حضور داشت و درخشید.

وی با اشاره به حضور سه بانو در گروه پنج نفره گیلانی های حاضر در بازی ها، خاطرنشان کرد: اینکه ۶۰ درصد کاروان گیلان را بانوان تشکیل دادند، بسیار ارزشمند است و در این میان سارا بهمن یار در کاراته نیز توانست مدال برنز را از آن خود کند. فائزه رفیعی دیگر شمشیرباز گیلانی هم در بین حریفان قدرتمند خود مقام چهارم تیمی و یازدهم انفرادی را به دست آورد که جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان افتخارآفرینی فرزندان دیار میرزا کوچک جنگی در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را به کاروان گیلان و خانواده هایشان، مردم و مسئولان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که گیلانی ها بتوانند در بازی های آسیایی و المپیک آینده درخشش بیش از پیش داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی بازیهای کشورهای اسلامی وزارت ورزش و جوانان بازی ها دو مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۵۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید

ساره جوانمردی ورزشکار استان فارسی تیم ملی در جام جهانی پاراتیراندازی و در بخش تپانچه بادی بانوان با کسب ۲۴۱ امتیاز در رده سوم ایستاد و صاحب گردن‌آویز برنز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، در مسابقات جام جهانی پا را تیراندازی، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد؛ ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد و فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکارِ زن و مرد از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار در حال برگزاری است.

کد خبر 748836

دیگر خبرها

  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید