Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین،  اسماعیلی با بیان اینکه رسانه ها باید مقاومت‌ و ایستادگی ملت بزرگ ایران را به رخ جهانیان بکشند، گفت: اهالی رسانه می توانند با ابزار قلم خود از منابع ملی کشور در برابر هجمه و توطئه های دشمنان دفاع کنند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ که از صبح امروز جمعه در جدیدترین سفر استانی خود عازم استان گلستان شده بود در بخش پایانی سفر خود با حضور در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه استان گلستان که در دانشگاه دولتی شهرستان گنبدکاووس برگزار شد، افزود: رسانه ها می توانند با انعکاس درست و واقعی موفقیت ها، دستاوردها و عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمی مانع شکل گیری انگاره های نادرست دشمن در خصوص روایت ها شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رسانه ها همچنین با صداقت، اخلاق حرفه‌ای و متکی به منابع ملی مسائل و واقعیت ها را روایتگری کنند و در میدان جهاد تبیین فقط واقعیت ها را منعکس و از سفیدنمایی یا سیاه نمایی پرهیز کنند.

اسماعیلی افزود: برخی معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش خود را می کنند که ملت ایران را جامعه ای به بن بست رسیده معرفی کنند اما واقعیت این است که جامعه ایرانی پرنشاط و امیدوار با عزمی راسخ بدنبال فتح قله هاست.

وزیر فرهنگ با بیان اینکه اطلاع رسانی بر مبنای روحیه نشاط و امیدواری جامعه باید مورد توجه رسانه های انقلابی قرار گیرد، گفت: رسانه ها می توانند با روایتی صحیح از عملکرد و دستاوردهای دولت مردمی موجب افزایش امید در جامعه شوند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر ضرورت رفع مسائل و مشکلات خبرنگاران، گفت: لایحه نظام جامع روزنامه نگاری که دوره های گذشته به سرانجام نرسیده بود در کمیسیون فرهنگی دولت به تصویب رسیده  و امیدواریم با تصویب نهایی این لایحه در دولت و مجلس شاهد تحولات بزرگی در حوزه روزنامه نگاری و خبرنگاری باشیم از سوی دیگر مجموعه دولت مردمی خود را موظف به پاسخگویی و حمایت از اهالی رسانه می داند.

احداث ۱۴هزار مسکن ویژه خبرنگاران

وزیر فرهنگ در خصوص بسته های حمایتی دولت مردمی از اهالی رسانه گفت: خبرنگارانی که تاکنون مشمول دریافت بسته اینترنت اهدایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نشده اند با تکمیل مدارک می‌توانند از این فرصت بهره مند شوند، همچنین عضویت اختیاری در سامانه رسانه های کشور به منظور تسهیل امور حمایتی چون اعطای اینترنت، هنرکارت، وام، تسهیلات، بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی انجام خواهد شد.

وی به حمایت وزارت صمت از خبرنگاران اشاره کرد و گفت: پرداخت وام خرید کالا از طریق کارت اعتباری یکی از این حمایت‌ها است که در آن تسهیلات با نرخ سود ۱۸ درصد و پنج درصد تخفیف قیمت کالا به همه خبرنگاران تعلق خواهد گرفت، علاوه بر آن، رایزنی با وزارت راه و شهرسازی برای واگذاری حدود ۱۴ هزار مسکن به خبرنگاران آغاز شده است و فعالان رسانه ای می توانند با عضویت در سامانه جامع رسانه های کشور از این خدمات بهره مند شوند.

گلستان مهد اقوام ایران زمین است

وزیر فرهنگ در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دولت مردمی همه توان خود را برای رفع کمبودها و مشکلات حوزه‌ های مختلف بکار گرفته زیرا ملت ایران ۴۳ سال از زمان انقلاب تاکنون همواره پایبند به آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی بوده و خدمت به چنین ملتی مایه افتخار و مباهات است. همچنین اعضای دولت مردمی با هدایت آیت‌الله رییسی، همدل و منسجم سرباز نظام و مقام معظم رهبری هستند و با افتخار برای رفع مشکلات کشور در همه بخش ها گام بر می دارند.

وزیر فرهنگ در دولت مردمی در خصوص موقعیت مهم استان گلستان گفت: گلستان مهد فرهنگ اقوام این سرزمین است و یکی از اولویت‌های دولت مردمی برطرف کردن مشکلات حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه فرهنگ و هنر است و در این راستا تلاش خواهیم کرد انتظارت مردم به بهترین نحو برآورده شود، همچنین زندگی مسالمت آمیز همراه با وحدت و انسجام برادران اهل سنت و شیعه در کنار یکدیگر مایه افتخار و مباهات نظام جمهوری اسلامی است، از سویی دولت مردمی نگاه ویژه به ظرفیت های اقوام مختلف دارد و در این راستا بزودی یکی از برادران اهل سنت به عنوان رایزن فرهنگی کشورمان به کشور مصر اعزام خواهد شد.

گفتنی است، بازدید از مجتمع فرهنگی کردکوی، بازدید از پروژه تالار مرکزی شهرستان گرگان، بازدید از مجموعه تالار فخرالدین اسعد گرگانی، دیدار با خانواده شهید هنرمند محمدجواد بای بخشی از برنامه های سفر استانی وزیر فرهنگ به استان گلستان بود که از صبح امروز جمعه بیست و هشتم مرداد ماه انجام پذیرفت.


انتهای پیام/


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: استان گلستان اهالی رسانه وزیر فرهنگ دولت مردمی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۵۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند

ایسنا/لرستان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: قرارگاه جهاد تبیین با حضور در مدارس اقدام به روشنگری و بصیرت‌افزایی می‌کند.

سرهنگ احمد حسنوند امروز (دهم اردیبهشت‌ ماه) در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و هادیان سیاسی که در حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: در توطئه‌هایی که از سوی دشمن می‌شود، نقش جهاد تبیین بیشتر محسوس است و در این زمینه اقداماتی شده است.

وی بیان کرد: تشکیل قرارگاه جهاد تبیین با توجه به فرمان رهبری، یکی از مهم‌ترین اقداماتی بوده که در این زمینه انجام شده است. این قرارگاه شامل مربیان عقیدتی و سیاسی و هادیان سیاسی با حضور در دانشگاه‌ها و مدارس اقدام به روشنگری و بصیرت افزایی می‌کند. اعزام هادیان سیاسی به اردوی راهیان‌ نور از دیگر اقداماتی است که در حوزه عقیدتی سیاسی انجام شده است.

او افزود: در هفته عقیدتی سیاسی سپاه ۲۸ برنامه فرهنگی برگزار می‌شود که برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی و روشنگری با حضور اساتید شهرستانی و استانی و کشوری در مساجد و پایگاه‌های مقاومت و دانشگاه‌ها و مدارس از جمله این برنامه‌هاست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • بهبود اقتصادی؛ از میدان «واقعیت» تا میدان «تصویر»
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم