Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@19:14:25 GMT

تلفن 110 در هرمزگان 314 هزار بار زنگ خورد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۵۷۸۳

تلفن 110 در هرمزگان 314 هزار بار زنگ خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان صبح امروز اعلام کرد: در چهار ماهه نخست امسال 314هزار و 137 شهروند هرمزگانی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 استان و شهرستان های تابعه تماس تلفنی برقرار که از این تعداد 102 هزار و 747 مورد یعنی 25 درصد آن عملیاتی و منجر به حضور ماموران در صحنه و ارائه خدمات پلیسی شده و 146 هزار و 133 مورد از تماس‌ها توسط کارشناسان پلیس منجر به راهنمایی و ارشاد شده و 17 هزارو 97 فقره این تماس‌ها غیر قابل رسیدگی از قبیل مزاحمت تلفنی و عدم ارتباط پیام از طریق انتظامی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرستان های بندرعباس، قشم و میناب به ترتیب در رتبه های اول تا سوم این تماس ها هستند، افزود: از ابتدای سال جاری کاربران سایت مرکز کنترل فرماندهی استان با 6 هزارو 164 نفر از شهروندان در خصوص رضایتمندی آنان از عملکرد ماموران با تلفن 110 تماس حاصل نموده که با بررس های دقیق صورت گرفته 94 درصد آنان از ارائه خدمات پلیس اعلام رضایت کرده اند .

این مقام انتظامی استان ضمن قدردانی از تعامل خوب شهروندان با پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از عموم مردم فهیم و قدرشناس استان خواست هر گونه انتقاد و پیشنهاد خود را از طریق تماس با تلفن 197 دفتر نظارت همگانی پلیس گزارش کرده و در صورت مواجه شدن با حوادث امنیتی و فراروی اجتماعی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس حاصل نمایند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان همچنین در خصوص افزایش درصد تماس های غیر ضروری با اشاره به اینکه از آنجایی که عدم اشغال غیر ضرور تلفن 110 پلیس حتی برای لحظاتی کوتاه می تواند در جایی دیگر جان انسانی را نجات دهد، از عموم مردم قدرشناس استان توصیه کرد تا در این خصوص و نسبت به این مهم فرزندان خود را ارشاد کنند.

انتهای پیام/ 3728

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان تماس با 110

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۵۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه

به گزارش تابناک، سرهنگ علی تقدسی در تشریح جزییات خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

سرهنگ تقدسی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و ۲ تیغه خشاب بکار رفته در صحنه تیراندازی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هویزه اظهار کرد: یکی از برنامه های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است

 منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان