Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس ستاد اربعین سازمان حج و زیارت، معاون عتبات سازمان و جمعی از دست اندرکاران در خصوص بیمه زائران اربعین در عراق رایزنی کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی سازمان حج وزیارت؛ سازمان حج مسئولیت کمیته ثبت نام و اعزام را در ستاد مرکزی اربعین برعهده دارد و در این زمینه اقداماتی مانند ثبت نام و اعزام زائران در سامانه سماح، نظارت بر بیمه زائران و همچنین امداد و راهنمایی گمشدگان و اشیای کشف شده زائران را عهده دار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین ستاد اربعین سازمان حج وزیارت که در روز‌های گذشته تشکیل شده در قالب اقدامات تعریف شده به خدمت رسانی و تسهیل امور زائران اربعین حسینی امسال می‌پردازد.
در این جلسه بر ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به زائران تاکید و قرار شد بیمه مربوطه با همکاری سازمان حج و زیارت بیش از 20پایگاه در داخل عراق از ورودی مرز‌ها و همه شهر‌های زیارتی ایجاد شود و بیش از 50 آمبولانس نیز تهیه شده و در داخل عراق درصورت نیازخدمات ارائه می‌دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اربعین سازمان حج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت

آفتاب‌‌نیوز :

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به موضوع مطالبات داروخانه‌ها از بیمه‌ها، گفت: پرداخت یارانه دارو ربطی به ما ندارد.

محمدمهدی ناصحی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: پرداخت بدهی بیمه سلامت به داروخانه‌ها به ویژه داروخانه‌های خصوصی، در اولویت سازمان بیمه سلامت است؛ مطالبات اسفند داروخانه‌ها امروز پرداخت شد و مطالبات فروردین ۱۴۰۳ نیز ظرف ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: رسیدگی اسناد به سرعت انجام می‌شود و در کل هزینه قابل پرداخت در داروخانه‌های خصوصی ۶۰۰ تا ۶۵۰ میلیارد تومان است.

ناصحی با بیان اینکه سهم ارز ترجیحی طرح دارویار از اختیارات ما خارج است، افزود: پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و از عهده ما خارج است و آخرین پرداخت در این بخش مربوط به دی سال قبل است و منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین کند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تامین منابع و واریز نهایی بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و ما در این خصوص نقشی نداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی