Web Analytics Made Easy - Statcounter

میانه سرعت دانلود اینترنت موبایل در ایران در ماه جولای سال جاری میلادی، ۲۷.۷۴ مگابیت‌برثانیه و میانه سرعت آپلود ۱۰ مگابیت‌ بر ثانیه است که رتبه ایران را به ۷۰ از میان ۱۳۹ کشور رسانده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پایگاه اینترنتی اسپیدتست (Speedtest) میانگین سرعت جهانی ماه جولای 2022 را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پایگاه سرعت اینترنت کشور‌های جهان را می‌سنجد. بر اساس گزارش ماهانه مارس 2022 اسپیدتست (SpeedTest)، سرعت اینترنت همراه جهانی در گزارش ماه مارس به 30.78 مگابایت‌برثانیه رسیده است. همچنین میانه جهانی سرعت آپلود اینترنت موبایل، 8.55 مگابیت‌ بر ثانیه و تاخیر 29 میلی‌ثانیه است.

این در حالی است که در ماه ژوئن سال 2022 میانه جهانی سرعت دانلود اینترنت موبایل 31.01 مگابیت‌برثانیه و میانه جهانی سرعت آپلود اینترنت موبایل 8.66 مگابیت‌برثانیه و تاخیر 29 میلی‌ثانیه بود.

رتبه یک تا پنج اینترنت موبایل در جهان در ماه جولای 2022، به ترتیب به امارات متحده عربی (120.35 مگابیت‌برثانیه)، قطر (117.43 مگابیت‌برثانیه)، کره جنوبی (109.65 مگابیت‌برثانیه)، نروژ (106.91 مگابیت‌برثانیه) و کویت (106.67 مگابیت‌برثانیه) تعلق دارد.

میانه سرعت اینترنت در ایران

در حال حاضر میانه سرعت دانلود اینترنت موبایل در ایران 27.74 مگابیت‌برثانیه و میانه سرعت آپلود اینترنت موبایل، 10.00 مگابیت‌برثانیه و تاخیر 30 میلی‌ثانیه است که رتبه ایران را به 70 از میان 140 کشور رسانده است.

این در حالی است که در ماه ژوئن سال جاری، میانه سرعت دانلود اینترنت موبایل در ایران 27.17 مگابیت‌برثانیه و میانه سرعت آپلود اینترنت موبایل، 9.65 مگابیت‌برثانیه و تاخیر 30 میلی‌ثانیه بود که رتبه ایران را به 72 از میان 139 کشور رسانده بود.

در حوزه اینترنت ثابت نیز میانه سرعت دانلود در ایران، 10.23 مگابیت‌برثانیه و میانه سرعت آپلود 1.61 مگابیت‌برثانیه و تاخیر، 29 میلی‌ثانیه است که رتبه ایران را به 145 از میان 182 کشور می‌رساند.

این در حالی است که «عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان اینکه سرعت اینترنت افزایش یافته است، ضمن اظهار بی‌اطلاعی از میزان دقیق این افزایش، آن را به‌طور متوسط حدود 27 مگابیت‌برثانیه اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترنت اینترنت مگابیت برثانیه و میانه سرعت آپلود سرعت دانلود اینترنت موبایل سرعت آپلود اینترنت موبایل رتبه ایران اینترنت موبایل میانه سرعت دانلود ثانیه و تاخیر سرعت اینترنت میلی ثانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید

تیم میکس ریکرو ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان باز ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه 6 بر 2 مقابل تیم هلند به پیروزی رسید و در یک‌هشتم نهایی با نتیجه 5 بر یک از سد فرانسه، تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه 5 بر 4 مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع 4 تیم برتر مسابقات بازماند‌.

رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • نانوحباب‌های مغناطیسی در کامپیوتر‌ها قابل استفاده می‌شوند
  • نانوحباب‌های مغناطیسی در کامپیوترها قابل استفاده می‌شوند
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲