Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با بررسی‌های اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) درباره دونالد ترامپ، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که بیشتر آمریکایی‌ها باور دارند اف‌بی‌آی نقش «گشتاپوی شخصی» جو بایدن را دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری راشا تودی، یک نظرسنجی تازه موسسه رای‌گیری «راسموسن ریپورتس» از اختلاف‌نظر فاحش آمریکایی‌ها درباره اف‌بی‌آی حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۴ درصد از شرکت‌کنندگان گفتند که یورش اخیر اف‌بی‌آی به عمارت مارالاگوی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا موجب کاهش اعتماد مردم به این اداره شده است. در مقابل، ۲۹ درصد گفتند که این اقدام اعتماد آن‌ها به اف‌بی‌آی را افزایش داده و ۲۳ درصد اعلام کردند که این اقدام تاثیری در دیدگاه آنان نسبت به اف‌بی‌آی ایجاد نکرده است.

همچنین ۵۳ درصد از شرکت‌کنندگان با اظهارات پیشین راجر استون، مشاور سابق دونالد ترامپ موافقت کردند که گفته بود «اراذل و اوباش» اف‌بی‌آی که درگیر بازی سیاسی هستند، از این آژانس به عنوان «گشتاپوی شخصی دونالد ترامپ» استفاده می‌کنند. در ماه دسامبر سال گذشته، این آمار ۴۶ درصد بود. در میان طرفداران دو حزب سیاسی برجسته آمریکا، ۷۶ درصد از جمهوری‌خواهان و ۳۷ درصد از دموکرات‌ها با این ادعا موافقت کردند.

در هشتم ماه اوت، پلیس فدرال آمریکا با مجوز تفتیش منزل ترامپ، به عمارت او در مارالاگو ایالت فلوریدا رفت تا اسنادی محرمانه‌ای را که ترامپ با خود از کاخ سفید خارج کرده بود ضبط کند. در این بازرسی، مقامات اف‌بی‌آی اسنادی با عنوان «فوق‌محرمانه» هم پیدا کردند. ترامپ به نقض "قانون جاسوسی" آمریکا متهم شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اف بی آی دونالد ترامپ مارالاگو دونالد ترامپ اف بی آی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم


به گزارش تابناک؛ رویترز نوشت: جو بایدن در یک مناظره تلویزیونی گفت: من هستم، نمی دانم چه زمانی اما خوشحال می‌شوم که با او مناظره کنم.

این اظهارات واضح ترین اظهارات بایدن در مورد چشم انداز مناظره ریاست جمهوری بود. بایدن قبلاً متعهد به مناظره با ترامپ نبود و ماه گذشته گفته بود که این موضوع به رفتار رئیس جمهور سابق بستگی دارد. ترامپ که پیش از پیروزی در رقابت‌های مقدماتی جمهوری‌خواهان در ماه گذشته از مناظره با رقبای خود امتناع کرد، در هفته‌های اخیر بایدن را به چالش می‌کشد تا با او درگیر شود و به او پیشنهاد داده است که «در هر زمان و در هر مکان» با او مناظره کند.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس در اوایل ماه جاری، بایدن در میان رای دهندگان ثبت نام شده ۴۱ به ۳۷ درصد نسبت به ترامپ برتری دارد.

گفتنی است بایدن و ترامپ در دو مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری در طول مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۰ با یکدیگر روبرو شدند.

 

شفقنا

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی