Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیاری از امور شهروندی به پلیس +۱۰ سپرده شده، این درحالی است که تعداد شعب آن محدود است؛ بنابراین شهروندان نسبت به شرایط مذکور معترض و خواهان بررسی و اقدام مناسب مسئولان در این خصوص هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اموری نظیر خدمات خرید دفترچه راهنمای وظیفه عمومی، خدمات اینترنتی وظیفه عمومی، خدمت تعویض کارت معافیت یا پایان خدمت، خدمت صدور المثنی کارت معافیت یا پایان خدمت و سایر خدمات وظیفه عمومی، پیگیری صدور کارت سوخت، صدور المثنی کارت سوخت و رفع مسدودی کارت سوخت خودروهای دیزلی، تمدید گواهینامه یا گرفتن گواهینامه المثنی، صدور، تعویض، تمدید و دریافت شناسه گذرنامه توسط پلیس +۱۰ انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سایر امور نظیر درخواست گواهی تأیید عکس، خدمت اعلام فقدان اسناد، مدارک و وسایل، خدمت صدور وضعیت خلافی خودرو، خدمات اطلاعات اقتصادی خانوار (یارانه)، خدمت درخواست گواهی پروانه کسب و گواهی عدم سوءپیشینه و خدمت اخذ علائم بیومتریک (چهره) در این دفاتر قابل انجام است.

افزایش مراجعه به پلیس +۱۰ با نزدیک شدن به اربعین حسینی

طی ایام نزدیک شدن به اربعین حسینی درپی افزایش مراجعه نسبت به تمدید و صدور پاسپورت، پلیس +۱۰ قادر به سرویس‌دهی کافی نیست و برخی از شعب به منظور سودآوری بیشتر، دفتری بسیار کوچک در مکانی نامناسب برای ارائه خدمت انتخاب کرده‌اند و با تجمع جمعیتی متراکم در چنین دفاتری، احتمال سرایت کرونا به شدت افزایش می‌یابد.

آنچه مسلم است ضرورت دارد با افزایش تعداد دفاتر پلیس +۱۰ و اصلاح وضعیت سرویس‌دهی، شرایط مناسبی برای خدمات‌رسانی به مردم فراهم شود.

عده‌ای از شهروندان در تماس با خبرگزاری ایمنا، نسبت به شرایط موجود حال حاضر گلایه داشتند و خواهان رسیدگی فوری مسئولان به این موضوع بودند. شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۸_۳۵۵۴۴۱۱۲ در اختیار این رسانه قرار دهند و دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخگویی به شهروندان از طریق همین شماره تماس اقدام کنند.

نوبت‌دهی اینترنتی برای دریافت گذرنامه

سرهنگ نعمت‌الله طاهرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا و در پاسخ به موضوع مطرح شده، اظهار کرد: عموم مردم برای دریافت گذرنامه‌های خود از دفترهای پلیس ۱۰+، به تارنمای پلیس به نشانی اینترنتی https://p۱۰.epolice.ir/p۱۰ یا درگاه اصلی http://epolice.ir مراجعه و پس از ثبت‌نام در سامانه نوبت‌دهی الکترونیک، محل دفتر، تاریخ و زمان مراجعه خود را برای دریافت گذرنامه، تعیین کنند.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به استقبال خوب شهروندان اصفهانی از این طرح، خاطرنشان کرد: به منظور فرهنگ‌سازی بیشتر در این خصوص، رسانه‌ها باید به این موضوع بیشتر بپردازند.

کد خبر 597976

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پلیس 10 دفاتر پلیس ۱۰ خدمات دفاتر پلیس 10 دفتر پلیس ۱۰ گذرنامه سامانه گذرنامه گذرنامه الکترونیکی افزایش هزینه صدور گذرنامه درخواست گذرنامه متقاضیان گذرنامه گذرنامه معتبر برای زائران اربعین از زبان شهروندان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه والدین از افزایش قیمت برخی برند‌های شیرخشک

برخی از نوزادان به دلایل گوناگون از شیر مادر تغذیه نمی‌کنند و وقتی شیرخشک غذای اصلی نوزادان می‌شود والدین دغدغه تهیه آن را دارند. به گفته شهروند خبرنگار ما این روز‌ها افزایش یکباره قیمت برخی از برند‌های شیرخشک مانند شیرخشک آپتامیل پپتی والدین را نگران کرده است.

شیرخشک آپتامیل پپتی مناسب کودکانی است که به پروتئین شیر گاو حساسیت دارند به همین جهت با افزایش قیمت مشکلات والدین دوچندان شده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و ادب؛ امروز رفتم شیرخشک تهیه کنم شیرخشکی که تا آخر فروردین قیمتش ۵۰ هزار تومان بود به یکباره ۱۰۰ هزار تومان شده است خواهش میکنم افزایش قیمت یکباره شیرخشک را پیگیری کنید. فرزند من، چون به پروتئین گاوی آلرژی دارد به ناچار باید شیرخشک آپتامیل پپتی بدهم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • گلایه والدین از افزایش قیمت برخی برند‌های شیرخشک
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • وحشت سران صهیونیسم از حکم احتمالی دادگاه لاهه
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید