Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@22:55:37 GMT

لذت جهادگران؛ رفع مشکلات مردم است

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۶۴۷۲

لذت جهادگران؛ رفع مشکلات مردم است

باوقار انجام فعالیت‌های جهادی را لازمه رفع مشکلات مردم دانست و گفت: جامعه امروز بیشتر از هر زمان دیگری به فعالیت‌های جهادی نیازمند است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ یاسین باوقار، مسئول بسیج سازندگی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: اولین وظیفه گروه های جهادی خدمت به مردم است جهادگران با حضور در مناطق صعب العبور رنج سفر را به دوش می کشند و به مناطقی می روند که سختیهای زیادی دارد و این سختی ها دستاوردهای بزرگی به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به دستاوردهای ارزشمند حضور جهادگران در مناطق محروم عنوان کرد: تزریق امید و جریان انقلابی و فقر زدایی از دستاوردهای مهم حضور جهادگران در جامعه است و رفع مشکلات مردم برای جهادگران لذت بخش است.

وی با بیان اینکه بهترین راه برای رفع مشکلات فعالیتهای جهادی براساس خدمات رسانی به مردم است، گفت: نیاز امروز به فعالیتهای جهادی بیشتر از هر زمان دیگر آشکارا به نظر می‌رسد.

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان خاطرنشان کرد: حضور در یک عرصه و محرومیت‌زدایی یک جهاد مطلوب است؛ اما استقامت کردن در این مسیر و ماندن در مسیر محرومیت زدایی و خدمت رسانی و مبارزه با شیطان درون مهمتر است.

باوقار یادآور شد: محقق شدن جهاد تبیین یکی از مطالبات حضرت امام خامنه ای است که جهادگران باید در جهت تحقق یافتن این امر نقش‌آفرینی موثری داشته باشند و در کنار خدمترسانی به مردم، دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم جامعه به ویژه جوانان تبیین کنند.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه تمامی مسئولین محترم بسیج سازندگی نواحی، گروههای جهادی و همچنین هیئت رئیسه مجمع جهادگران استان هرمزگان این هست که هدایت گر و پشتیبان بوده و مشکلات و محرومیتها را شناسایی و طبق برنامه ریزی دقیق و حساب شده نسبت به مرتفع کردن آن اقدام و در کنار این فعالیتها از جهاد تبیین غافل نشده و خود را توانمند کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بسیج سازندگی رفع مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۶۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت

اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت با حضور جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران روز پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، عبدالوهاب عبدی‌پور،جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: در راستای برگزاری کنگره ملی ۲هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد، اجلاسیه شهدا و رزمندگان باشت با میزبانی شهدا و خانواده‌های والا مقامشان و با حضور سردارفدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

عبدی پور در خصوص اجرای اجلاسیه شهدای شهرستان باشت افزود: اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان که از این تعداد دو شهید نیز گمنام هستند در روز پنج‌شنبه سیزدهم اردیبشهت‌ماه از ساعت۹صبح در مصلی امام خمینی (ره) باشت برگزار خواهد شد. 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت افزود: مراحل کار فضاسازی مکان اجلاسیه در دست اقدام است و این آمادگی وجود دارد که با حضور اعم مردم به شکل باشکوهی برگزار شود. 

عبدی پور بیان کرد: اجلاسیه شهدا رأس ساعت ۹ صبح در مصلی نماز جمعه شهرستان باشت با حضور مسئولین کشوری و لشکری، استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم با سخنرانی سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برگزار خواهد شد و به‌صورت زنده از شبکه استانی دنا پخش خواهد شد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت در پایان گفت: از عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان باشت و هم استانی‌های عزیز، خانواده‌های محترم شهدا و رزمندگان و ایثارگران برای شرکت در این اجلاسیه دعوت به عمل می‌آید.

دیگر خبرها

  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • دستاوردهای جهاد دانشگاهی برای مردم تبیین شود
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر