Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان امور دانشجویان در پیامی مطرح کرد: برگزاری المپیاد‌های فرهنگی و ورزشی علاوه بر جنبه‌های رقابتی و سرگرمی، مانوری موثر و مفید برای انجام فعالیت‌های گروهی و ارتقای همدلی و همگرایی در جامعه است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رئیس سازمان امور دانشجویان به مناسبت سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر که از فردا ۳۰ مرداد ماه در دو بخش دختران و پسران به میزبانی دانشگاه اصفهان و صنعتی اصفهان آغاز می‌شود، پیامی ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن پیام به شرح زیر است:


ز نیرو بود مرد را راستی
ز سستی کژی آید و کاستی
علم، فرهنگ و ورزش سه مقوله بسیار مهم، ارزشمند و تفکیک ناپذیر در توسعه و تکامل هر انسان و جامعه‌ای به شمار می‌رود و چه نیکوست که پیوند این مقوله‌ها در المپیاد دانشجویان شاهد و ایثارگر ظهور و بروز یابد.


برگزاری المپیاد‌های فرهنگی و ورزشی علاوه بر جنبه‌های رقابتی و سرگرمی، مانوری موثر و مفید برای انجام فعالیت‌های گروهی و ارتقای همدلی و همگرایی در جامعه است.


سومین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور با شعار ورزش، همدلی و ایثار و به میزبانی دیار نصف جهان، در واقع فرصتی سودمند برای ارائه توانمندی‌های فردی و گروهی آینده‌سازان ایران اسلامی در یک رقابت سالم و جذاب محسوب می‌شود.


با توجه به برگزاری این رویداد فرهنگی و ورزشی در ماه محرم و با حضور یادگاران ایثار و شهادت، انتظار می‌رود تاسی از سیره امام حسین (ع) و نقش حضرت زینب کبری (س) مرام پهلوانی پسران و دختران در این المپیاد بیش از هر رخداد و زمان دیگری نمایان شود.


این "مهم" وقتی بیشتر برجسته می‌شود و ناگریز می‌گردد که؛ به یاد آوریم در مسیر تحقق بایسته‌های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، جوانان باید مبتنی بر آموزه‌های دینی و معارف اصیل اسلامی و ملهم از فرهنگ ایثار و با درک داشته‌های ملی، رو به مقصد تمدن نوین اسلامی قدم بردارند و در این عرصه، جوانان دیگر ممالک اسلامی و مسلمانان جوامع غربی را با ساحت اسلام ناب محمدی (ص) آشنا و همراه کنند. انشاءالله...!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئیس سازمان امور دانشجویان فعالیت فرهنگی المپیاد دانشجویان فرهنگی و ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۶۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی بعد از ظهر یکشنبه در دیدارهای جداگانه با اعضای شورای اسلامی شهر دیلم و امام حسن به مناسبت ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها، وجود تعامل و همدلی در میان اعضای شورا را اولین اصل تشکیل شورای موفق ذکر کرد.

وی اظهار داشت: دانش، تخصص، دلسوزی، اراده انجام کار تیمی و استفاده از خرد جمعی نیز یاری دهنده افراد شورا برای انجام رسالت و وظیفه سنگین نمایندگی مردم است و در سایه این خصوصیت‌ها، شهر به آبادانی و پیشرفت می‌رسد و آینده روشنی برای آن رقم می‌خورد.

فرماندار دیلم ضمن تبریک روز شوراها به منتخبین مردم در شورای اسلامی شهرهای دیلم و امام حسن افزود: ما به عنوان خادمین مردم در مجموعه دولت امیدواریم با همفکری و تعامل بیشتر با شوراها و شهرداری بتوانیم خدمات قابل قبولی در شهرستان انجام دهیم تا پاسخگوی توقعات به حق مردم باشیم.

در ادامه این نشست‌ها هر یک از اعضای شورا به بیان مطالبی در خصوص مشکلات و ارائه نظرات خود پرداختند.

کد خبر 6091228

دیگر خبرها

  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • رئیسی: تعلیم‌وتربیت اساسی برای ارتقا یک نسل است (فیلم)
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • حفظ کیان خانواده سلامت جامعه را ارتقا می‌دهد