Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@06:26:30 GMT

ازدواج عجیب و باورنکردنی دو جسد + عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۶۷۰۲

ازدواج عجیب و باورنکردنی دو جسد + عکس

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از رکنا، عموما عروس و داماد در عروسیشان به طور فیزیکی حضور دارند و حداقل هر دو زنده هستند. اما مراسم ازدواج چاداپا و شوبا در هند هیچ کدام از این ملزومات را ندارد.

این زوج تقریباً ۳۰ سال پیش در نوزادی مرده اند، اما خانواده هایشان آنها را به عنوان بخشی از سنت «پرتا کالینام» که به « ازدواج مردگان » نیز معروف است، به یکدیگر پیوند دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جشن شبانه حتی از آیین‌های معمول «ساپتاپادی» (مراسم ازدواج هفت مرحله‌ای هندوها) پیروی شد.

عمل ازدواج مردگان توسط تعداد کمی از جوامع هندی در ایالت هایی مانند کرالا و کارناتاکا انجام می شود. برخی از باورهای فرهنگی معتقدند افرادی که در نوزادی یا نوجوانی زیر ۱۸ سال از دنیا رفته اند، می توانند در ازدواج روحی، به هم بپیوندند و چرخه زندگی را کامل کنند. از این طریق، هر روح ناآرام یا سرگردانی که از محروم شدن از فرصت ازدواج ناراحت باشد، آرام می شود.

در غیر این صورت، ممکن است خانواده های داغدار آنها بدشانسی بیاورند و به عنوان مثال برای کسانی که قصد باردار شدن دارند مشکلاتی ایجاد شود. جایانتی کولال، مادر شوبها گفت: «پسر بزرگ ما به زودی ازدواج می کند، اما قبل از آن می خواستیم دختر متوفی ما ازدواج کند تا او خوشحال شود و خانواده را در آینده برکت دهد.»

حداقل دو ازدواج دیگر از این قبیل در کرالا در سال ۲۰۱۷ وجود داشت، اما آمار تعداد واقعی آن ناشناخته است؛ چراکه در هند، ازدواج های پس از مرگ به طور قانونی ثبت نمی شوند. لباس ها، جای چاداپا و شوبا را پر می کنند، اما ممکن است به جای مردگان از عروسک‌ یا مجسمه‌ هم استفاده شود. این سنت غیر معمول در چین، ژاپن، سودان جنوبی و فرانسه نیز انجام می شود و در فرهنگ های مختلف متفاوت است.

در گذشته در هند، کل محله به چنین ازدواج هایی دعوت می شدند. اما در حال حاضر، به خصوص در مورد نوزادان، بیشتر یک رویداد خانوادگی تلقی می شود. تصور می‌شود که نسل جوان این عمل را به عنوان خرافات رد می‌کنند. پسر عموی عروس معتقد است که این سنت هنوز هم برای خانواده های عزادار کاربرد دارد: «برای والدین همیشه از دست دادن فرزند دشوار است، این عمل به والدین کمک می کند تا با غم و اندوه کنار بیایند».

منبع: رکنا لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر ازدواج اجباری اخبار حوادث اخبار مرتبط نقشه شوم ۲ زن شیشه ای برای همسایه ۱۴۰۱/۵/۲۹ آدم ربایی اشتباهی در بازار تهران ۱۴۰۱/۵/۲۹ فرود خطرناک یک هواپیما از بالای سر توریست ها + فیلم ۱۴۰۱/۵/۲۸ ترفند عجیب برای سرقت ۴۰ میلیارد تومانی جیوه + فیلم ۱۴۰۱/۵/۲۸ ماجرای دود اطراف حرم رضوی ۱۴۰۱/۵/۲۸ فرودگاه ژنو غرق در آب + فیلم ۱۴۰۱/۵/۲۸ آخرین ویدیو ها روایت عجیب متین ستوده از تجربه کردن مرگ! + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۹ ۱۰:۳۳ آیا خودرو در بورس کالا ارزان تر از بازار است؟ ۱۴۰۱/۰۵/۲۹ ۰۹:۲۵ همایش فضای مجازی با مهمانانی که اینترنت را نمی شناسند + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۹ ۰۸:۴۴ تغییر گریم پارسا پیروزفر برای کمتر شدن زیبابی! + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۹ ۰۸:۲۶ اشتباه عجیب دروازه بان پیکان! + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۹ ۰۸:۲۱ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۰:۴۲ نباید بگوییم قیمت‌ها به شهریور بازگردد، ملاک اسفند ماه است / لایحه اصلاح یارانه را به مجلس نفرستاده‌ایم تا ... ۱۰:۳۹ در مورد حق آبه ها به نقاط خوبی دست یافته ایم ۱۰:۳۹ شنبه بورس به رنگ قرمز / برجامی ها باز می گردند؟ ۱۰:۳۴ اولین پرنده سمی جهان + عکس ۱۰:۲۷ نرخ رسمی ۱۰ ارز افزایش یافت ۱۰:۱۹ کوپن الکترونیکی چه شد؟ ۱۰:۱۶ امسال قطعه دوم تهران-شمال تکمیل می شود ۱۰:۰۸ معوقات بازنشستگان کی پرداخت می شود؟ ۱۰:۰۲ یارانه ها به چه صورت ادامه پیدا می‌کند؛ نقدی یا کالابرگ؟ / چرا قیمت ها به شهریور ۱۴۰۰ بازنگشت؟ ۱۰:۰۲ افزایش اتو‌سرویس های تحت پوشش توزیع مویرگی ایرانول ۰۹:۵۹ آپارتمان های ۸۰ متری مرکز تهران چند؟ ۰۹:۵۵ پرسپولیس-فولاد؛ سه هیچ به نفع فولاد؟ ۰۹:۴۹ گاز در محدوده هایی از منطقه ۱۴ تهران قطع می شود ۰۹:۴۷ علایم مهم فشار خون ۰۹:۴۱ ریزش قیمت بیت کوین به کانال ۲۱ هزار دلاری/ افت ۱۰ درصدی قیمت اتریوم ۰۹:۳۰ گران ترین تیم های لیگ ایران + عکس ۰۹:۲۵ آیا خودرو در بورس کالا ارزان تر از بازار است؟ ۰۹:۱۶ توضیح رییس سازمان پزشکی قانونی درباره پرونده‌های عبدالباقی و قاضی منصوری ۰۹:۰۶ نفت در سودای ۱۰۰ دلاری شدن ۰۹:۰۲ در آخرین موج کرونا هستیم؟ ۰۸:۵۶ دلار قیمت طلا را کاهش داد ۰۸:۵۱ احتمال وقوع سیل در ۹ استان ۰۸:۴۴ همایش فضای مجازی با مهمانانی که اینترنت را نمی شناسند + فیلم ۰۸:۳۲ چالوس و آزادراه تهران-شمال بازگشایی شدند ۰۸:۲۱ اشتباه عجیب دروازه بان پیکان! + فیلم ۰۷:۰۰ ۵ شب سفر به جزیره رویایی مالدیو چقدر خرج دارد؟ + جدول قیمت ۰۱:۴۶ هاچ‌ بک پرقدرت و جذاب آئودی + عکس ۰۱:۲۳ بهترین روش پخت مرغ / روش های طلایی برای پخت یک مرغ خوشمزه و اصیل ۰۱:۱۵ فال هفته؛ فال هفتگی عشق از ۲۹ مرداد تا ۴ شهریور ۰۱:۰۴ عدد اکتان بنزین چیست؟ + نکات مهم هنگام بنزین زدن به خودرو ۰۰:۵۱ فال ابجد روزانه شنبه ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۰۰:۳۸ زعفران رو چطوری نگهداری کنیم تا همیشه خوش عطر و رنگ بمونه؟ ۰۰:۳۷ فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۳۲ از شکست درسش را بگیرید، ترسش را نگیرید! ۰۰:۲۹ فال حافظ امروز شنبه ۲۹ مرداد + تفسیر دقیق ۰۰:۲۵ یک قانون مهم که باید کودکان یاد بگیرند ۰۰:۲۲ فال امروز؛ فال روزانه شخصی ۲۹ مرداد ۲۳:۵۳ نقشه کرونایی قرمزتر شد ۲۳:۵۳ بازیگرانی که نقش مشاهیر ایرانی را بازی کرده اند + عکس ۲۳:۲۷ احداث ۱۴ هزار واحد مسکونی برای خبرنگاران ۲۳:۱۰ همراه اول بسته اینترنت هدیه خبرنگاری را فعال کرد ۲۳:۰۸ اشتباه عجیب سعید صادقی در موقعیت گلزنی + فیلم ۲۲:۴۴ سخنگوی دولت: اعتماد به آمریکا در روابط بین‌الملل معنی ندارد ۲۲:۳۵ رودخانه معروف چین هم خشک شد + فیلم ۲۲:۳۰ شعر معروف ارغوان با صدای سایه + فیلم ۲۲:۲۴ اظهارات اولیانوف در خصوص صادرات نفت ایران پس از امضای برجام ۲۲:۲۰ دلیل عدم دریافت کد تایید شبکه های اجتماعی از طریق پیامک ۲۲:۱۲ برای میان وعده این مواد غذایی را استفاده کنید ۲۲:۰۱ رگبار باران در تهران و البرز ۲۱:۴۲ ۱۰ عادتی که شما را ثروتمند می کند اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ازدواج اجباری اخبار حوادث ۱۴۰۱ ۵ ۲۸ ۲۹ مرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۶۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) متین ستوده هر روز جوان‌تر و زیباتر می‌شود؛ چهره او در سریال لیسانسه‌ها باورنکردنی‌ست!

تغییر چهره «ترانه مهاجر» سریال لیسانسه‌ها بعد ۸ سال مورد توجه قرار گرفت. متین ستوده سال ۹۵ نقش ترانه مهاجر را در سریال لیسانسه‌ها بازی کرد. او اکنون نزدیک به چهل سال سن دارد. 

متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است و در کلاس‌های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است. وی تا کنون در سریال‌های سه دونگ، سه دونگ، میکائیل و سریال غیرعلنی به ایفای نقش پرداخته است.

متین ستوده ۱۱ خردادماه سال ۱۴۰۰ در سن ۳۶ سالگی با علی زندی ازدواج کرد. علی زندی سابقه‌ی بازیگری داشته و اکنون صاحب رستوران «طهران پاریس» است.

در ادامه تصاویری از تغییر چهره او بعد سریال لیسانسه‌ها را ببینید:

tags # متین ستوده ، بازیگر سینما سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • عینک هوشمند جدید زاکربرگ با توانایی‌های باورنکردنی
  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • (عکس) متین ستوده هر روز جوان‌تر و زیباتر می‌شود؛ چهره او در سریال لیسانسه‌ها باورنکردنی‌ست!
  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون
  • (ویدئو) سخاوت باورنکردنی جوان ساکن غزه در بحبوحه جنگ
  • یک نکته عجیب در عکس‌های جدید تتلو در دادگاه
  • تزئین ناخن یک زن با طلا 24 عیار در تهران!
  • عکاسی باورنکردنی از سر شاپرک (عکس)
  • ببینید | اشتباه باورنکردنی ادبی مهران مدیری در برنامه‌اش؛ چه شد؟
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو