Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر در دو بخش دختر و پسر از فردا ۳۰ مرداد ماه آغاز می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر شاهد و ایثارگر به میزبانی دانشگاه اصفهان و المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر شاهد و ایثارگر به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر در بخش پسران از ۲۹ تا ۶ شهریور ماه به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان و در رشته‌های والیبال، فوتسال، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، شطرنج، دوومیدانی برگزار خواهد شد.

افتتاحیه این المپیاد در بخش پسران با حضور هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، مسئولان عالی رتبه وزارت علوم و وزارت ورزش و استان فردا ۳۰ مرداد ماه راس ساعت ۱۵ تا ۱۷ به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

این المپیاد در بخش دختران نیز از ۲۹ مرداد ماه لغایت ۶ شهریور ماه ۱۴۰۱ در رشته‌های والیبال، فوتسال، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، شطرنج، دوومیدانی برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ مراسم افتتاحیه این المپیاد نیز فردا ۳۰ مرداد ماه راس ساعت ۱۸ تا ۲۰ در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: المپیاد ورزشی دانشجویان دختر و پسر ایثارگران شاهد المپیاد فرهنگی ورزشی المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان میزبانی دانشگاه شاهد و ایثارگر مرداد ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

معاون آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) از برگزاری جشن تکلیف ۴ هزار نفری دخترانه در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) هم‌زمان با آغاز دهه کرامت و روز دختر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن عرفاتی معاون علمی و فرهنگی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت که امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار داشت: حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مانند سال گذشته بزرگ‌ترین اجتماع دختران و جشن تکلیف 4 هزار نفری را در حرم مطهر برگزار خواهد کرد.

 وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) قبله تهران است گفت: تمام تلاش ما این است که در دهه کرامت فعالیت‌های فرهنگی با محوریت این آستان مقدس برگزار شود.

 معاون علمی و فرهنگی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) افزود: در دومین پنج‌شنبه دهه کرامت تجمع خادم‌یاران رضوی استان تهران و خادمان سایر اعتاب مقدس ایران را در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار خواهیم کرد تا بوی حرم‌های اهل‌بیت (ع) در تهران طنین‌انداز شود.

 وی عنوان کرد: همچنین جشن دختران و مادران در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با محوریت اهمیت نقش مادر در خانواده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود