Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@05:59:32 GMT

شرجی نفس‌گیر تا اواسط هفته میهمان خوزستان است

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۷۷۹۴

شرجی نفس‌گیر تا اواسط هفته میهمان خوزستان است

محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: شرجی نفس گیر که از روز پنجشنبه گذشته برخی نقاط خوزستان را فرا گرفته امروز شنبه در ۶ نقطه استان به بالای ۸۰ درصد رسید.

وی افزود: میزان رطوبت در صبح امروز در شادگان ۸۶، بندر ماهشهر ۸۵، اهواز و کشاورزی اهواز ۸۲، آبادان و هندیجان ۸۱، بستان ۷۳، شوش ۶۹، صفی آباد دزفول ۶۶، امیدیه ۶۴، گتوند ۶۰، حسینیه اندیمشک ۵۷ و آغاجاری ۵۶ درصد ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش یابی تا اواسط هفته جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت و شرجی در مناطق جنوبی، شرقی و مرکزی استان خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مدت به دلیل شاخص‌های بالای ناپایداری در بعدازظهرها، احتمال رگبار و رعد وبرق، تندباد لحظه‌ای در مناطق و ارتفاعات شمال شرقی، شرقی و جنوب شرقی و بخش‌هایی از شمال استان و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای و احتمال وقوع گرد و غبار همرفتی در برخی نقاط استان به ویژه مناطق جنوبی و مرکزی آن وجود دارد.

محمد سبزه زاری تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته آبادان با ۴۸.۷ و ایذه با ۲۵.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را در خوزستان داشتند.

وی بیان کرد: حداقل دمای اهواز ۳۲.۶ و حداکثر ۴۷.۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد سبزه زاری مدیرکل سازمان هواشناسی خوزستان تداوم شرجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از فعالیت سامانه بارشی نسبتا فعال در استان از روز چهارشنبه خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی، امروز احتمال رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خوزستان وجود دارد و در دیگر مناطق استان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست.

وی افزود: از فردا تا روز سه‌شنبه هم احتمال بارش‌های پراکنده و وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه ای در برخی ازنقاط استان خوزستان وجود خواهد داشت. از روز چهارشنبه سامانه بارشی نسبتا فعالی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خواهد شد.

وی گفت: تا فردا تغییر محسوس دمایی نخواهیم داشت و از روز دوشنبه روند کاهش دما در استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز با ۳۹.۲ و ایذه با ۱۲.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۳۹.۲ و ۲۲.۳ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • آسمانی پایدار و آفتابی تا اواسط هفته در گیلان
  • جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است
  • وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد
  • پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • ادامه گرمای هوا اواسط هفته در گیلان
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی