Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@02:37:04 GMT

هیچ کوتاهی در اجرای مصوبات شورای ترافیک قابل قبول نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۷۸۳۲

هیچ کوتاهی در اجرای مصوبات شورای ترافیک قابل قبول نیست

سالاری گفت: برخی مصوبات شورای ترافیک در گذشته اجرایی نشده است و بر همین اساس اگر دستگاه‌ها در اجرای مصوبات کوتاهی کنند در هیچ جلسه تخصصی اجازه ورود نخواهند داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ عبدالرضا سالاری، فرماندار رودان صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رودان اظهار کرد: برخی مصوبات شورای ترافیک در گذشته اجرایی نشده است  و بر همین اساس اگر دستگاه‌ها در اجرای مصوبات کوتاهی کنند در هیچ جلسه تخصصی اجازه ورود نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری افزود: تنها ۳۰ درصد از مصوبات شورای ترافیک طی یکسال گذشته اجرایی شده است که قابل قبول نیست.

وی خواستار اجرای اصولی و فنی مصوبات شده و تاکید کرد: رنگ آمیزی کاهنده های سرعت و اجرای تدابیر اتخاذ شده در بازگشایی مدارس و همچنین کنترل ترافیک روستا سید سلطان محمد در اربعین حسینی از مهمترین مسایل ترافیکی است که باید به بهترین شکل ممکن  مدیریت شود.

فرماندار رودان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که گفته اند، تصمیم بگیرید برای کارهای سنگین و خداوند برای حسابرسی کافی است، گفت: مردم انتظار کار دارند و باتوجه به افزایش اعتبارات و خدمات در دولت مردمی باید خدمات به بهترین نحوه ممکن به مردم شریف ارایه شود.

وی خاطر نشان کرد: باید مدیریت تغییر در شهر ها آغاز شود و این امر نیازمند عزم و اراده مدیران است که باید براساس تدوین یک برنامه توسعه محور برای برون رفت از وضعیت موجود حرکت کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مصوبات شورای ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۷۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوا در تهران قابل قبول است

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۳ قرار گرفته و هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۱ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • هوای مشهد قابل قبول است
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • امروز در هوای تهران نفس بکشید
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • هوای مشهد قابل قبول شد
  • کیفیت هوا در تهران قابل قبول است
  • وضعیت هوای تهران قابل قبول است
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی