Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بابایی گفت: برنامه ریزی و تلاش خستگی ناپذیر دولت سیزدهم در جهت رفع محرومیت زدایی در کشور بر هیچ کسی پوشیده نیست و امروز باید همه ارکان تاثیرگذار کشور در جهت رفع مشکلات به دولت سیزدهم کمک کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار بلاغ، با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و با تاکید بر الگو گیری اعضاء هیات دولت و تمامی مدیران دستگاه های مختلف اجرایی از  سبک زندگی و مشی این شهیدان والا مقام ، اظهار کرد: جنس دولت سیزدهم چه در شعار و چه در عمل از جنس همان دولت انقلابی و مردمی شهیدان رجایی و باهنر است و در بسیاری از خط مشی ها و جهت گیری ها می توان این شاخص ها را به وضوح دید و باید برای حفظ این شاخص ها و تقویت آن تلاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی امروز که ناشی از تصمیمات نادرست اقتصادی برخی دولت های گذشته است و بسیاری از هموطنان کشورمان را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است، افزود: تمام دغدغه های مقام معظم رهبری، رییس جمهور، اعضاء هیات دولت و نمایندگان ملت فهیم و شریف ایران در مجلش شورای اسلامی و دیگر ارکان نظام مسئله حل مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی است که تلاش دولتمردان بر این است که این مشکلات هر چه زودتر رفع و یا کاهش پیدا کند و این مهم نیازمند هم اندیشی  و برنامه ریزی همه ارکان تصمیم ساز نظام است .

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ابلاغ سند چشم انداز جمهوری اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری (حفظه الله) ، تصریح کرد: برنامه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در سال های بعد از انقلاب همواره با مشکلاتی مواجه بوده ودر برخی بخش ها پیشرفت خوبی را شاهد بودیم و در بسیاری از حوزه ها هم هنوز با مشکلاتی روبرو هستیم و رفع این موانع و مشکلات مستلزم اقدام و برنامه ریزی و مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر مجموعه ها و وزارتخانه های مرتبط است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستاوردهای بسیار مهم و شاخص انقلاب اسلامی در سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ، خاطر نشان کرد: برنامه ریزی و تلاش خستگی ناپذیر دولت سیزدهم در جهت رفع محرومیت زدایی در کشور بر هیچ کسی پوشیده نیست و امروز باید همه ارکان تاثیرگذار کشور در جهت رفع مشکلات به دولت سیزدهم کمک کنند و قطعا با همدلی و وفاق همه ارکان کشور این مهم محقق خواهد شد.

رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت و برنامه ریزی دولتمردان در راستای تبیین برنامه های در حال اقدام و خدمات  صورت گرفته و اطلاع رسانی آن برای افکار عمومی جامعه ، گفت:انعکاس اقدامات ، خدمات ،فعالیت ها و برنامه ریزی دولتمردان برای جامعه و افکار عمومی به ویژه برای رسانه های دیداری ، شنیداری ، مجازی و مکتوب امری اجتناب ناپذیر است و تبیین این دستاوردها برای جمهوری اسلامی بسیارحائز اهمیت است و همه باید برای حفظ و تقویت جایگاه جمهوری اسلامی و گفتمان انقلاب تلاش کنند .

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: برنامه ریزی شورای اسلامی دولت سیزدهم جهت رفع همه ارکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، محمدی مدیر کل آموزش و پرورش استان گفته در تقویت برنامه تقویت مدارس دولتی به سه گزینه مهم سازماندهی نیروی انسانی  توزیع مناسب تجهیزات  و فضای آموزشی توجه ویژه‌ای دارند
وی درباره افزایش کیفیت آموزشی هم گفت این موضوع فرایندی است که به تدریج اتفاق می‌افتد
توزیع متوازن رشته‌ای دیگر دغدغه متولیان اموزش و پرورش استان است چرا که سهم فنی و حرفه‌ای و کارو دانش در گروه‌های آموزشی با ۳۶ درصد همچنان پایین است و برای رسیدن به سهم ۵۰ درصدی به تلاشی دوچندان آنهم با کمک اولیا نیاز است
دفتر خیرین مدرسه یار هم در اداره کل اموزش و پرورش استان هم پذیرای مشارکت نیکوکاران برای کمک به کودکان نیازمند در راه تحصیل است.

دیگر خبرها

  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند