Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از فعالیت کلیه منابع تامین آب شرب ارومیه با تمام ظرفیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ؛ لطیف خوش سیرت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با بیان اینکه در برخی مناطق شهر ارومیه که عمدتا نیز مربوط به نقاط هم کد با ارتفاع مخازن موجود بوده، منجر به قطعی یا افت فشار آب در زمان های پیک مصرف شده ، افزود:افزود : در این راستا تصفیه خانه های شهید باهنر و گلشهر و همچنین ۴۰ حلقه چاه موجود در مدار بهره برداری قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، دبی ورودی آب از سد شهرچای به تصفیه خانه گلشهر را یک هزار و ۵۸۵ لیتر در ثانیه اعلام کرد و اظهارکرد: همچنین از محل سد شهرچای ۵۸۴ لیتر در ثانیه به تصفیه خانه شماره یک ارومیه وارد و یک هزار و ۳۲۰ لیتر در ثانیه نیز دبی تولیدی ۴۰ حلقه چاه آب در سطح شهر است.

خوش سیرت افزود : کارشناسان واحد بهره برداری، اکیپ عملیاتی پیمانکار حوزه بهره‌برداری و نگهداری از کلیه تاسیسات تامین، توزیع و تولید آب نیز نسبت به انجام امورات محوله اهتمام جدی دارند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب آذربایجان غربی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۸۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری ظهر سه شنبه در بازدید از بیمارستان بعثت نفت شهرستان گچساران افزود: ساخت این بیمارستان از سال ۱۳۸۵ آغاز شده و یکی از طرحهای بر جای مانده از دولت های گذشته است.

وی بیان داشت: دولت نسبت به اجرای طرح های نیمه تمام به ویژه در مناطق محروم توجه دارد و این طرح سلامت، ۹۶ درصد پیشرفت دارد.

منصوری اظهار داشت: تجهیزات این بیمارستان خریداری شده و کارهای ابنیه نیز تمام شده و هم اکنون تاسیسات بیمارستان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه همزمان کار خرید و نصب تجهیزات نیز انجام می شود، گفت: این بیمارستان، در زمان افتتاح، با تجهیزات کامل به بهره برداری می رسد و مساحت این طرح بهداشتی ۱۱ هزار متر مربع است.

معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد: ساخت مراکز تصویر برداری همچون ام آر آی و سی تی اسکن نیز در این طرح درمانی پیش بینی شده است.

کد خبر 6093005

دیگر خبرها

  • مشهد با کسری ۴۶ درصدی تامین آب مواجه است
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان