Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@18:30:03 GMT

وقوع یک فقره قتل عمدی در اسفراین

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۸۳۱۸

وقوع یک فقره قتل عمدی در اسفراین

دادستان عمومی و انقلاب اسفراین از وقوع یک فقره قتل عمدی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، علی اکبر حسین زاده دادستان عمومی و انقلاب اسفراین ضمن اعلام این خبر در خصوص جزئیات این ماجرا گفت:عصر روز پنج شنبه یک فقره نزاع دسته جمعی بین 5 نفر از سرنشینان یک دستگاه پراید و یک دستگاه موتورسیکلت رخ داد که در این اثنا  پس از مصدومیت و مجروحیت راکب و سرنشین موتورسیکلت به علت اصابت ضربات چاقو، هر دو نفر به بیمارستان منتقل شدند که متأسفانه یکی از آنها بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در این خصوص و ارجاع آن به شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب اسفراین، درباره انگیزه ارتکاب این جنایت نیز بیان کرد:طرفین ظاهرا در پی بروز  اختلافات و مشاجراتی که در صحنه و بطور آنی حادث شده بود با یکدیگر درگیر شدند و پس از زد و خورد فیزیکی و استفاده از سلاح سرد(چاقو) در جریان این منازعه، یک جوان 19 ساله به  قتل رسید و فرد دیگر نیز با توجه به بروز مصدومیت در بیمارستان بستری شد که طبق آخرین اطلاعات بدست آمده حال فرد مصدوم رضایت بخش توصیف شده است.

حسین زاده خاطرنشان کرد:متهمان اصلی پرونده متعاقب صدور دستورهای قضایی و پیگیری های بعدی مقام قضایی و تلاش های نیروهای انتظامی و امنیتی در کمتر از سه ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت:با توجه به مستندات پرونده و قرائن و شواهد موجود، متهمان یاد شده به اتهام مشارکت در نزاع دسته جمعی منجر به قتل عمدی و ایراد جرح عمدی با چاقو تحت بازجویی قرار گرفتند و با صدور قرار تأمین متناسب قانونی روانه زندان این شهرستان شدند.

این مقام قضایی اظهار کرد:تحقیقات، تا وصول نظریه پزشکی قانونی و حصول نتیجه قطعی درخصوص تشخیص علت تامه وقوع جرم و روشن شدن دیگر زوایای احتمالی ماجرا کماکان ادامه دارد و اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خوهد شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قتل مصدومیت نزاع دسته جمعی مجروحیت قتل عمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران از کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر در شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابوالفضل نیکوکار اظهار کرد: امروزه به لحاظ پیچیدگی روابط اجتماعی و وجود رابطه اجتناب‌ناپذیر در زندگی شهروندان، سرقت نه تنها شخص مال‌باخته، بلکه به‌موازات آن امنیت جامعه را نیز متزلزل می‌کند و انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‏گذاری را در بین مردم از بین می‌برد.

وی افزود: سرقت موجب افزایش هزینه‌های تولید می‏‌شود و بخش‌های زیادی از بیت‌المال و سایر امکانات کشور باید صرف پیشگیری از سرقت و مبارزه با تبهکاران و سارقان، اداره زندان‏‌ها‬ و تأمین زندگی خانواده‌های زندانیان شود‬ که آثار زیان‌بار آن بر مصرف‌کننده‌ها و شهروندان تحمیل و اضطراب و نگرانی دامن‌گیر خانواده‌ها می‌‏شود و از لحاظ سیاسی، امنیت داخلی مخدوش شده و موجبات نارضایتی و اعتراض مردم را فراهم می‏‌کند.‬

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران تصریح کرد: در راستای ارتقای هماهنگی بین دستگاه قضائی و نیروی انتظامی در پیشگیری از جرم به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران در پیگیری مصوبات جلساتی برگزار شده که اقدامات صورت گرفته منجر به کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر در شهر تهران شده است.

منبع: فارس

کد خبر 748380

دیگر خبرها

  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد/ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • کاهش ۳۰ درصدی پرونده‌های معوق قضایی استان
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد