Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان با اشارە بە ورود و خروج زائرین اربعین حسینی از مرز باشماق مریوان گفت: میزبانی مریوان برای این رویداد بهترین بستر برای توسعه کردستان و شهر مریوان است.

مهدی رمضانی، در نشست ساماندهی و هماهنگی میزبانی مرز باشماق برای ورود و خروج زائرین اربعین حسینی با اشاره به اینکه این رویداد بین‌المللی دو وجه سیاسی و معنوی دارد، اظهار کرد: جریان استکبار این‌ روزها از این راهپیمایی باشکوه واهمه دارد و ما به جهانیان این ندای اتحاد و محب اهل بیت بودن را نشان خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضانی اضافه کرد: میزبانی مریوان برای این رویداد بهترین بستر برای توسعه کردستان و شهر مریوان است و باید به بهترین شکل ضمن میزبانی آبرومندانه؛ مریوان را به کل ایران معرفی کنیم و قطعا اگر سنگ بنای این رویداد محکم برداشته شود تبعات مثبت آن در آینده خود را بیشتر نمایان می‌سازد.

اسماعیل احمدی، فرماندار مریوان در ادامە این نشست با بیان اینکه خوشحالیم که مریوان میزبان این رویداد بزرگ و مهم معنوی است، گفت: پس از اینکه مسئولان عالی رتبه کشور مریوان را برای این مهم انتخاب کردند، ۶ کارگروه زیربنایی، مشارکت‌های مردمی، فرهنگی، بهداشتی، گذرنامه و امینتی که پس از بازدیدهای مکرر نیازسنجی‌های لازم صورت گرفته است و خوشبختانه تمهیدات موردنیاز به شکل مناسبی توسط دستگاه‌های اجرایی مختلف صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود ۱۲ گیت ورود و خروج در سالن مسافربری مرز باشماق فعال شود که در صورت نیاز تردد روزانه ۵ هزار نفر از این مرز فراهم شده است و در بحث پارکینگ خودروها، اسکان مسافران، ایجاد موکب، آب، برق و... مشکل خاصی وجود ندارد و سعی بر این است با بهترین نحو این میزبانی صورت پذیرد.

ماموستا شیرزادی هم با بیان اینکه قرآن کریم دو اهل بیت را ستوده که یکی حضرت ابراهیم و دیگری حضرت رسول الله بوده است،گفت: این موارد نشان می‌دهد محبت به اهل بیت بر ما واجب است ‌و آبرومندانه این میزبانی را مریوان انجام خواهد داد.

معاون امور اقتصادی استاندار کردستان بابیان اینکه مریوان می‌تواند میزبان خوبی برای این رویداد باشد، اظهارکرد: این میزبانی هم از لحاظ معنوی و هم از لحاظ مادی دارای برکات فراوانی است.

حامدقادرزاده افزود: پیشنهاد می‌کنم هماهنگی‌های لازم با زوار حسینی از طریق پیامک و شبکه رادیویی مریوان صورت پذیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مرز باشماق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۸۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان

علی اصغر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در رویکرد جدید طرح نور، وظیفه نظارت بر ادارات و مراکز آموزشی استان در خصوص وضعیت حجاب و عفاف به ستاد امر به معروف و نهی از منکر سپرده شده است.

وی افزود: طلایه داران ستاد امر به معروف روزانه به صورت نامحسوس وضعیت حجاب و عفاف را در مراکز آموزشی رصد و پایش کرده و در قالب چک لیست‌های مشخص نتایج آن را به سمع و نظر دستگاه‌های مرتبط می‌رسانند.

حسینی بیان کرد: این ارزیابی‌ها در مدارس به ویژه حین خروج دانش‌آموزان از مدرسه انجام می‌شود و قرار است عواقب بی‌حجابی دانش‌آموزان در خارج از مدرسه متوجه والدین آنان نیز شود.

کد خبر 6094216

دیگر خبرها

  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال