Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@22:13:53 GMT

کودکان، ۱۳ درصد بستری‌های کرونایی در همدان

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۸۵۶۵

کودکان، ۱۳ درصد بستری‌های کرونایی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: اصحاب رسانه، ائمه جمعه و جماعات و صدا و سیما با همکاری علوم پزشکی همدان، در راستای اقناع‌سازی مردم نسبت به تزریق دُز یادآور و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: وضعیت رنگ‌‌بندی کرونایی شهرستان‌های ملایر و تویسرکان، زرد، فامنین، همدان، بهار‌ و نهاوند، نارنجی و رزن، درگزین‌، کبودراهنگ و اسدآباد قرمز است.

استاندار همدان با بیان اینکه زمینه تزریق دُز یادآور واکسن کرونا برای افراد بزرگسال و دُز اول و دوم نیز برای سنین ۵ تا ۱۱ سال، فراهم شود افزود: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم، آموزش و پرورش نسبت به تکمیل نصب تهویه در مدارس اقدام و نظارت‌های لازم را انجام دهد.

وی گفت: مدیریت دانشگاه‌های استان باید با توجه به بازگشایی دانشگاه‌ها در روزهای آینده، نظارت‌های لازم بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط دانشجویان و کارکنان دانشگاه را انجام دهند.

قاسمی‌فرزاد اظهار کرد: آموزش و پرورش استان، در هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان، در‌ راستای فرهنگ‌سازی، حفظ سلامت دانش‌آموزان و خانواده‌‌های آنها، تزریق واکسن کرونا را یادآوری کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طبق گزارش علوم پزشکی همدان، ۱۳ درصد از افرادی که به علت ابتلا به ویروس کرونا بستری شده‌اند، از اطفال هستند گفت: اماکن ورزشی و تفریحی، طبق مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا، ظرفیت آ‌نها متناسب با وضعیت رنگ‌بندی‌ کرونایی مجاز است.

وی اظهار کرد: میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با همکاری اتاق اصناف، نسبت به دریافت و کنترل کیو‌.آر.کد جامعه هدف خود، اقدام کنند.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: ویروس کرونا رنگ بندی کرونایی کودکان مبتلا به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۸۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: هلال احمر واکسیناسیون زائران حجاج شهرستان‌های خدابنده و ابهر را فردا /جمعه /آغاز می کند.

جواد خرم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: امسال یک هزار و ۲۶۰ نفر از استان زنجان به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

وی یادآوری کرد: واکسیناسیون مننژیت برای حجاج سایر شهرستان‌های استان انجام شده است.

وی تاکید کرد: زائران پس از تزریق واکسن، کارت زرد رنگ دریافت و باید آن را به مسئول کاروان تحویل دهند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: معاینه یکهزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در این استان انجام و به پایان رسیده است.

خرم خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ کاروان از زنجان به خانه خدا مشرف خواهند شد که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان است.

وی ادامه داد: فردا واکسیناسیون این حجاج در شهرستان‌های خدابنده و ابهر انجام خواهد شد.

نماینده مرکز پزشکی حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: حجاج برای تزریق واکسن به هلال احمر شهرستان‌های ابهر و خدابنده در صبح و بعدازظهر مراجعه کنند.

خرم افزود: یک‌هزار و ۲۶۰ زائر عازم خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یک‌هزار و ۳۰۰ واکسن مننژیت وارد زنجان شد.

کد خبر 747986

دیگر خبرها

  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • رشد ۳برابری مسمومیت با قارچ‌های سمی/ ۱۴نفر بستری شدند
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم