Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز شنبه در حاشیه ستاد مقابله با کرونا گفت: جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا با محوریت بررسی وضعیت استان‌های کشور به لحاظ بیماری برگزار و در خصوص مباحث مطرح شده تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی اظهار داشت: پیاده روی اربعین و سایر مراسم‌های مرتبط با این روز یکی از محورهای جلسه ستاد ملی کرونا بود که مقرر شد با توجه به وضعیت بیماری، تمامی اقدامات در زمینه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان تصریح کرد: تهیه امکانات و تمهید شرایط از دیگر نکات مورد تاکید در راستای خدمت رسانی به زوار اربعین بود و در ستاد ملی کرونا موضوع رعایت فاصله گذاری ها، تهیه ملزومات بهداشتی و سیستم‌های تهویه اماکن استراحت زوار نیز در دستور کار قرار گرفت.

زیویار ادامه داد: نحوه بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و سایر اماکن آموزشی در آغاز سال تحصیلی نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر ضرورت آموزش دانش آموزان و والدین، رفع نقایص سیستم‌های تهویه و بهداشتی اماکن آموزشی و همچنین تمهید سایر امکانات مورد نیاز تاکید شد.

وی در خصوص آخرین وضعیت استان گفت: طبق گزارش ستاد ملی مقابله با کرونا پنج شهرستان خرم آباد، بروجرد، الیگودرز، دلفان و پلدختر در وضعیت قرمز و سایر شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

استاندار لرستان افزود: با توجه به روند کاهشی ابتلاء و بستری کرونا در استان می‌توان گفت که این پیک وارد شیب نزولی شده و نسبت به هفته‌های اخیر تعداد مبتلایان و بستری‌ها با کاهش مواجه شده است.

زیویار افزود: متأسفانه تعداد فوتی‌های کرونا در استان فعلاً کاهشی نشده و با توجه به اینکه اکثریت فوتی‌ها را بیماران زمینه‌ای و سالمندان شامل می‌شود، لازم است در این رابطه توجه بیشتری به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شده و از دوز یادآور واکسن استقبال شود.

کد خبر 5567717

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار لرستان فرهاد زیویار ویروس کرونا بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی گرگان هفته دولت کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آزادگان جنگ تحمیلی اربعین 1401 آمار کرونا روز خبرنگار اردبیل شیوع کرونا لیگ برتر فوتبال ایران ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۸۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی داده های کمیته امداد و سازمان بهزیستی نشان می‌دهد مجموع پرداختی به اقشار محروم شامل یارانه نقدی و مستمری نهادهای حمایتی نسبت به خط فقر شدید و مطلق کفایت نمی‌کند.

براساس گزارش تسنیم، بر این اساس نسبت مجموع متوسط مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر شدید دو نفره در سازمان بهزستی ۷۵ درصد و در کمیته امداد ۸۶ درصد کفایت می‌کند.

نسبت مجموع متوسط مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر مطلق دو نفره در سازمان بهزستی ۴۷ درصد و در کمیته امداد ۵۴ درصد کفایت می‌کند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899815

دیگر خبرها

  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • آخرین آمار از وضعیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا | این ۶ استان کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را داشته‌اند
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟