Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-نخستین جلسه تمرینی تیم ملی والیبال زنان برای حضور در مسابقات جام کنفدراسیون آسیا امروز شنبه 29 مرداد در سالن اصلی این رقابت‌ها برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، اظهارداشت: همه بازیکنان شرایط خوبی دارند و امروز تمرین نسبتاً قابل قبولی را داشتیم بازیکنان بعد از 2 روز استراحت بعد از بازی‌های کشور‌های اسلامی به فیلیپین اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صدیقه اسلامی افزود: شرایط میزبانی تا الان خوب بوده است و امروز اولین جلسه تمرین داشتیم البته نور سالن تا حدودی زیاد است، اما برگزارکنندگان امروز در سالن مشغول تعمیرات و آماده‌سازی بودند و امیدوارم تا شروع مسابقات این مساله برطرف شود.
سرپرست تیم ملی در خصوص عدم حضور برخی بازیکنان در تمرین امروز گفت: براساس نظر فیزیوتراپ امروز شبنم علیخانی پاسور تیم ملی بعلت مصدومیت ناشی از بازی‌های کشور‌های اسلامی در تمرینات حاضر نشد و استراحت کرد همچنین شبنم امینی و زهرا مغانی 2 ملی‌پوش دیگر نیز بعلت خستگی ناشی از طی کردن مسافت طولانی و بازی‌های متوالی در تمرین امروز حاضر نشدند.
اسلامی افزود: به هیچ عنوان نگران ابتلای بازیکنان به بیماری کرونا نیستیم چرا که تست‌های PCR آن‌ها منفی بوده و هر چهار دوز واکسن را تزریق کرده‌اند امیدوار هستیم که بهترین عملکرد را در این رویداد مهم داشته باشیم.
وی گفت: امروز اولین جلسه تمرین را داشتیم طبق برنامه مسابقات ما روز نخست بازی نداریم و روز دوم ساعت 19:00 به وقت مانیل باید به مصاف تیم کره جنوبی برویم.
در این دوره از مسابقات جام کنفدراسیون والیبال زنان آسیا آیتک سلامت، هانیه محتشمی پور، محدثه مشتاق، شبنم علیخانی، مهسا صابری، مائده برهانی، مهسا کدخدا، فاطمه امینی، پوران زارع، تهمینه درگزنی، نگار هاشمی الهه پورصالح، ریحانه کریمی و زهرا مغانی ترکیب ملی والیبال بانوان ایران را تشکیل می‌دهند.
صدیقه اسلامی به عنوان سرپرست، الساندرا کمپدلی (سرمربی)، فاطمه رشیدی و مهسا آراسته (مربیان)، زینب گیوه (مربی بدنساز)، نرگس عهدنو (فیزیوتراپ)، سوزان چمنی (مترجم) و محمد مخدومی به عنوان آنالیزور، تیم ملی والیبال زنان را همراهی می‌کنند.
تیم ملی زنان ایران ششمین حضور خود در مسابقات جام کنفدراسیون آسیا را تجربه می‌کند.
مرحله مقدماتی مسابقات والیبال جام کنفدراسیون زنان آسیا در دو گروه زیر برگزار خواهد شد:
گروه الف: ایران، کره‌جنوبی، فیلیپین، چین و ویتنام
گروه ب: ژاپن، تایلند، چین تایپه و استرالیا

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: والیبال زنان جام کنفدراسیون تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۸۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی

- تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار برابر سپاهان، امروز به تمرین و ریکاوری پرداخت.

به گزارش مشرق، سرخپوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید.

بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتا سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • هجوم هواداران به تمرین استقلال/ 2 چهره ویژه تشویق شدند
  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال
  • پایان تمرین استقلال با هجوم هواداران به زمین + ویدیو
  • پایان تمرین استقلال با هجوم هواداران به زمین
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی