Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تیم الان به آرامش نیاز دارد و قطعا بازی‌های درخشان پرسپولیس دور از دسترس نیست.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، محمود خوردبین، مشاور مدیر عامل و پیشکسوت باشگاه اظهار داشت: پرسپولیس امسال با تغییرات زیادی مواجه شد و نیاز به زمان دارد تا به هماهنگی کامل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران نگران نباشند و به محض هماهنگی کامل بین بازیکنان، تیم به شرایط ایده‌آل خود می‌رسد و بازی‌های قابل قبولی را به نمایش خواهد گذاشت.

وی در ادامه بیان داشت:  پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و با کمی صبوری و تحمل می‌توان به تیم کمک کرد. تیم الان به آرامش نیاز دارد و قطعا بازی‌های درخشان پرسپولیس دور از دسترس نیست. پرسپولیس هفته به هفته بهتر می‌شود و با اضافه شدن مهاجم خارجی به تیم، امیدواریم روزهای درخشانی را برای رسیدن به صدر جدول در پیش داشته باشیم.

مشاور مدیرعامل باشگاه در پایان گفت: هواداران در این مسیر بهترین حامیان تیم هستند و با صبوری و حمایت خود می‌توانند به روند رو به رشد تیم و هماهنگی کامل کمک کنند و شاهد موفقیت‌های بیش از پیش پرسپولیس باشند. باشگاه پرسپولیس همه سعی و تلاش خود را بکار بسته تا با حمایت مطلق از کادر فنی و بازیکنان، زمینه موفقیت‌های پیش رو را فراهم آورد. پرسپولیس با اتحاد و همبستگی می‌تواند بار دیگر در فوتبال ایران و آسیا قدرت‌نمایی کند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند

به گزارش تابناک، علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری پیرامون سلامت روان معلمان اظهار داشت: در حال حاضر تنبیه بدنی دانش آموزان بسیار اندک است. در پذیرش معلمان جدید به صورت کانون‌های ارزیابی، معلمان را بررسی کردیم و مهارت گفتاری، رفتاری، روحیات مورد نیازبرای معلمان و شخصیت و... بررسی می‌شود.

وی افزود: ۶۰ درصد نمره آزمون استخدامی به مبحث سلامت روان تعلق گرفته است تا با ضریب دادن به آن معلم با شخصیتی وارسته، آرام و صبور وارد آموزش و پرورش شود.

وی بیان داشت: معلمان شاغل در نظام تعلیم تربیت شور ما، به حق جزو بهترین‌ها هستند و ما کمترین مسائل نامطلوب را داریم.

فرهادی تصریح کرد: در گروه کیفیت بخشی، ۱۹ هزار نفر جذب خواهد شد که بیش از ۲ هزار نفر آن‌ها مشاور مراکز مشاوره هستند.

گفتنی است هنوز ما در کلاس‌های درس شاهد رفتار خشن و بعضا کتک زدن دانش آموزان توسط معلمان و آموزگاران هستیم. همچنین قرار است در قانون استخدامی آموزش و پرورش سلامت روان معلمان را لحاظ کند.

دیگر خبرها

  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!
  • تفال به حافظ یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ به جان او که گرم دسترس به جان بودی...
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • کابوس و رستگاری در یک شب؛ اشک‌ها، پنالتی‌ها و نجات تراکتور توسط پورحمیدی!
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان