Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:04:02 GMT

تامین نیازهای محله‌ای روی پایانه اکباتان

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۹۰۱۵

تامین نیازهای محله‌ای روی پایانه اکباتان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه مراسم افتتاح پایانه اکباتان و در جمع خبرنگاران گفت: ساخت پایانه اکباتان از ۱۴ سال پیش آغاز شد و مدت‌ها در سالیان اخیر راکد بود.

وی ادامه داد: از سال گذشته توجه خود را به این پروژه معطوف کردیم تا احداث بزرگترین پایانه کشور که به افزایش خدمت‌رسانی منجر می‌شود را سرعت ببخشیم و با یک کار جهادی فاز اول این پایانه تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تهران گفت: این مجموعه حدود ۷ هزار متر وسعت دارد و در ۴ هکتار آن ۲۱ رام قطار می‌تواند مستقر شود و ۹ خط آن توانایی انجام فعالیت تعمیراتی دارد و این قابلیت را دارد تا برای تعمیرات اساسی واگن‌ها و رام‌های قطار از این پایانه استفاده کنیم.

زاکانی با اشاره به ۳ هزار متر دیگر این پایانه گفت: این میزان بنا است و برای بهره برداری در دستور کار قرار گرفته است و روی آن پلازای شهری که مطابق با نیاز اهالی محله است اجرایی می‌شود.

کد خبر 5567739 مهشید جعفری معظم

منبع: مهر

کلیدواژه: شهردار تهران علیرضا زاکانی شهرداری تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران اربعین حسینی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران آلودگی هوا مترو علیرضا زاکانی سازمان محیط زیست قوه قضاییه پلیس راهور شرکت مترو تهران شورای شهر شهر تهران پیر حسین کولیوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش چشمگیر ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی فروردین ماه سال جاری تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان ۲۵۳ درصد افزایش داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در فروردین ماه سال جاری ۳۴۶ هزار تن کالای ترانزیتی از پایانه مرزی پرویزخان وارد کشور شده است، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته جهش چشمگیر ۲۵۳ درصد دارد.

کهریزی درباره تردد ناوگان در پایانه مرزی پرویزخان گفت: طی ۱ ماهه فروردین ماه سال جاری ۱۲ هزار خودرو ناوگان حمل و نقل کالا جهت بارگیری کالای ترانزیتی وارد این پایانه مرزی شده است که در مقایسه با سال گذشته افزایش ۲۵۵ درصدی دارد.

وی عنوان کرد: در فروردین ماه سال جاری بارگیری کالای ترانزیتی از پایانه مرزی پرویزخان به سمت اقصی نقاط کشور ۱۸۷ هزار تن بوده است که نسبت به سال قبل ۳۹۴ درصد افزایش داشته و ناوگان حمل و نقل جاده ای بارگیری شده ۷ هزار و ۲۳۰ دستگاه با افزایش ۳۷۳ درصدی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه فزود: از ابتدای سال جاری تاکنون جلسات متعددی در خصوص تسهیل تجارت و روان سازی تردد مسافر در پایانه های مرزی استان کرمانشاه انجام شده است گفت: در این جلسات از زاویه های مختلف بحث ها ترانزیت کالا و تسریع در تردد مسافران مطرح شد و نگاه های نرم افزاری و در بُعد سخت افزار زیرساخت ها و امکانات تجهیزاتی که باید مهیا گردد، در انجام کارها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت است.

سید شهرام کهریزی در پایان از پایانه مرزی پرویزخان به عنوان یکی از مرزهای مهم کشور در زمینه توسعه صادرات نام برد و تصریح کرد: این مرز در توسعه روابط ایران و عراق نقش فراوانی داشته و بخش عمده ای از صادرات ایران به عراق از طریق این مرز انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط 2 مترو تهران
  • پاسخ به نیازهای کشاورزی مطالبه‌ای از دانش‌بنیان‌ها
  • میزبانی پایانه‌های مسافربری مشهد از ۲۰ میلیون زائر امام رضا(ع)
  • جهش چشمگیر ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • ترمینال و پایانه‌های مسافربری تبریز کجا هستند؟
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود
  • احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶