Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@23:51:39 GMT

تصادف با شتر در هرمزگان بازهم کشته و زخمی برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۹۰۴۸

تصادف با شتر در هرمزگان بازهم کشته و زخمی برجای گذاشت

ایسنا/هرمزگان رئیس پلیس راه هرمزگان گفت: شب گذشته در اثر دو تصادف خودروی سواری با شتر در شهرستان جاسک، یک نفر کشته و ۴ نفر زخمی شدند.

سرهنگ مهدی نیکبخت، در تشریح این خبر اظهار کرد: در نیمه‌شب گذشته در جاده جاسک - میناب بین یک دستگاه خودرو سواری و وانت با یک نفر شتر سبب یک فوتی و ۴ مصدوم شد.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: حدود ساعت ۱۲ و نیم دیشب یک دستگاه خودروی پژو در محدوده روستای گلیگن جاسک با شتر تصادف کرد که در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو جان خود را از دست داد و ۲ نفر دیگر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: حدود ساعت یک بامداد نیز خودروی وانت تویوتا در جاده جاسک- میناب در محدوده فرستنده تلویزیونی با شتر تصادف کرد و دو نفر مصدوم بجای گذاشت.

نیکبخت بیان کرد: تمایل شترها به نور در شب و حضور ناگهانی آن‌ها با جثه بزرگ در جاده‌ها و نبود نور کافی برای تشخیص آن‌ها در وسط جاده سبب بروز تصادفات بسیاری در طول سال می‌شود که تاکنون جان ده‌ها نفر را گرفته است. نصب شبرنگ بر گردن شترها یکی از راهکارهایی است که در سال‌های اخیر دنبال شده است و از سویی ضرورت دارد تا گله‌های شتر در حوالی جاده‌ها صاحب ساربان شوند و شترها را با تاریکی هوا به مکان امنی منتقل کنند.

رئیس پلیس راه هرمزگان اقدامات صورت گرفته در رابطه با شترهای سرگردان را فعال کردن گشت‌های ساربانی با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی، تهیه و نصب شبرنگ بر روی شترها با همکاری راهداری، هماهنگی با سازمان راهداری جهت فعال‌سازی گشت راهداری در جاده اصلی و فرعی استان و برگزاری جلسات متعدد آموزشی با دهیاران و مالکان و ساربان شترهای سرگردان عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه هرمزگان استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۹۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از طلوع نیوز، جانان سایق سخنگوی وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان امروز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که بر اثر وقوع بارندگی‌های سنگین و سیلاب در ۱۵ ولایت این کشور، ۱۴۰ باب خانه مسکونی تخریب شده است.

سخنگوی وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان در این خصوص ادامه داد: در ۳ روز اخیر بر اثر بارندگی شدید و سیلاب در ولایت‌ های قندهار، نورستان، بادغیس، غور، ننگرهار، میدان وردک، هرات، سمنگان، پنجشیر، لغمان، کنر، بغلان، کندز، سرپل و پروان؛ ۸ نفر جان‌باخته و ۳ تن هم مجروح شده اند.

به گزارش طلوع، وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان پیشتر گفته بود که بر اثر وقوع سیلاب‌های اخیر سراسر افغانستان، ۹۰ تن جان باخته و ۵۴ نفر دیگر هم مجروح شده‌ اند.

کد خبر 6091451

دیگر خبرها

  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • ۱۵۵ کشته و زخمی در سیل و رانش زمین در کنیا
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک