Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیر گروه بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: یکی از دغدغه های این دانشگاه دریافت واکسن کرونا برای گروه سنی ۵ تا ۱۲ سال است که باید بیشتر شود.

فیض اله برزگر در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر در گروه سنی مذکور ۴۱.۷ نوبت اول و ۲۵.۶ درصد نوبت دوم واکسن کرونا در دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: باید خانواده ها نسبت به واکسیناسیون این گروه سنی توجه ویژه ای داشته باشند چراکه تا یک ماه آینده مدارس شروع می شوند و باید این افراد نسبت به بیماری کووید ۱۹ ایمن شده باشند.

برزگر افزود: از آنجاییکه این گروه سنی به خوبی نمی توانند دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند مهمترین شیوه پیشگیری از ابتلا به بیماری، واکسیناسیون است.

وی خاطرنشان کرد: ابتلای این افراد به کرونا سبب می شود تا بیماری از مدارس و اجتماع به داخل منزل برده شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: از سوی دیگر در حال حاضر در این استان ۶۰ درصد افراد دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند اما تعدادی افرادی که برای تزریق دز چهارم واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کرده اند فقط ۸.۵ درصد بوده است.

به گفته وی هم اکنون ۹۶ درصد از افراد این استان دز اول و ۸۸ درصد نیز دز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خراسان شمالی واکسن کرونا واکسن کرونا گروه سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۹۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور حقوق بشر اعلام کرد که گزارش‌هایی مبنی بر تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا در آمریکا در صورتی که به اعتراضات خود پایان ندهند، دریافت کرده است.

مری لاولور گفت: «من گزارش‌های نگران‌کننده‌ای مبنی بر اینکه دانشجویان اگر به اعتراضات مسالمت‌آمیز خود در دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده پایان ندهند، با تعلیق مواجه می‌شوند، دریافت کرده‌ام.»

وی خاطرنشان کرد: «این اقدام نقض آشکار حق آنها برای تجمع مسالمت‌آمیز است.»

گفتنی است، تظاهرات در حمایت از فلسطین توسط دانشجویان در بسیاری از ایالت‌ها و دانشگاه‌های مختلف در سراسر ایالات متحده ادامه دارد.
 

دیگر خبرها

  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از اقدامات پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان
  • ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان