Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@05:37:44 GMT

با این وضعیت پرسپولیس لوکاکو هم بیاید کاری نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۰۲۱۶

با این وضعیت پرسپولیس لوکاکو هم بیاید کاری نمی‌کند

یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید اگر این تیم مشکل خلق موعقیت را حل نکند، لوکاکو هم بیاید کاری از پیش نمی‌برد.

به گزارش مشرق، اسماعیل حلالی درباره عملکرد پرسپولیس در دو هفته ابتدایی لیگ بیست‌ودوم اظهار کرد: دو بازی سخت را پرسپولیس پشت سر گذاشت. بازی برابر ذوب‌آهن در اصفهان و فولاد در تهران واقعا سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو تیم شرایط خوبی داشتند و اگر در هفته‌های چهارم و پنجم پرسپولیس با این تیم‌ها بازی می‌کرد، شاید بهتر بود. ذوب‌آهن وقتی بازیکنی از دست می‌دهد با انگیزه بیش‌تری بازی می‌کند و پرسپولیس هم عجله کرد. همین عجله برای رسیدن به گل باعث شد خوب به دروازه نزدیک نشویم.

او در ادامه به عملکرد پرسپولیس برابر فولاد اشاره کرد و گفت: پرسپولیس برابر فولاد خوب شروع کرد اما در ادامه پلن دومی برای نداشت. پرسپولیس باید با چند پلن بازی کند که اگر روند بازی آن طور که ما می‌خواهیم نشد، تغییر روند بازی را ایجاد کنیم. در نیمه دوم بازی با فولاد، تیم حریف کامل ما را بست و اجازه نداد ما صاحب فرصت گل بشویم. فولادی‌ها به دنبال ایجاد فرصت گل نبودند و می‌خواستند توپ را در اختیار داشته باشند و زمان بگذرد. عبور از لایه‌های دفاعی فولاد کار بسیار سختی بود. ثابت بازی کردن بازیکنان و نبود جابه‌جایی میان آن‌ها و نداشتن خلاقیت و بازی ترکیبی باعث شد پرسپولیس نتواند در میان تراکم دفاعی فولاد فرصت گل ایجاد کند. پرسپولیس در انتقال توپ از دفاع به هافبک‌ها هم خیلی ضعیف عمل کرد. دفاع وسط توپ را به هافبک وسط می‌دهد و او هم باز دوباره توپ را به دفاع برمی‌گرداند. این انتقال توپ به درد پرسپولیس نمی‌خورد. پرسپولیس فرصت کمی ایجاد کرد و در نهایت نتیجه هم مساوی شد.

بیشتر بخوانید:

شیخ دیاباته پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد

این پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس هم گفت: ساختار دفاعی پرسپولیس خوب شده است. آمدن گولسیانی باعث شده ساختار دفاع شکل بگیرد. البته با دو تیمی بازی کردیم که سعی داشتند حملات پرسپولیس را خنثی کنند و فشاری روی مدافعان ما نیاوردند. قبلا در کناره‌ها بازی‌های ترکیبی انجام می‌دادیم که در این دو بازی کم دیدیم. حتی بازی‌ مستقیم هم باید در دستور کار پرسپولیس قرار بگیرد تا معادلات تیمی که بازی بسته مقابلش انجام می‌دهد را برهم بزند.

او درباره عملکرد مهاجمان پرسپولیس هم گفت: ما سه مهاجم خوب داریم که کارشان را انجام داده‌اند. این‌که باید خط حمله پرسپولیس را تقویت کنیم، بله باید انجام شود اما این که موقیت گل ایجاد نمی‌کنیم مشکلی دیگری است که باید برطرف شود. با این شرایط اگر لوکاکو را هم بیاورند، وقتی توپ به او نرسد، چه انتظاری دارید؟ خودمان را گول نزنیم. مهاجم که از وسط زمین توپ را نمی‌گیرد و ببرد گل بزند. هافبک‌ها باید مهاجمان خود را تغذیه کنند. پرسپولیس باید بلد باشد ابتد توپ را به مهاجمان برساند و بعد هم در نظر داشته باشید که در خط حمله با چه پاسی مهاجمان تغذیه می‌شوند. گاهی یک پاس در شرایط بسیار خوب و با کیفیت به مهاجم می‌رسد و گاهی یک پاس فقط ارسال می‌شود و کیفیت مطلوبی ندارد. پرسپولیس در ایجاد موقیت باید انقدر خوب کار کند که حداقل در هر بازی ۱۰ فرصت گلزنی ایجاد کند. اگر این کار را نکنیم، یک جای کار می‌لنگد. ما ضعف‌هایی داریم که اگر این ضعف‌ها را برطرف کنیم، تیم فوق‌العاده‌ای خواهیم داشت.

او هم‌چنین گفت: فصل گذشته آن‌قدر فشار روی گل‌محمدی زیاد بود که او نتوانست خودش را در داربی کنترل کند و آن اتفاقات رخ داد و الان آسیبش را تیم می‌بیند. محرومیت گل‌محمدی و نبودش کنار زمین واقعا روی بازی‌های پرسپولیس تاثیر گذاشته است. آن اتفاقات باعث شد پرسپولیس هم لیگ را از دست بدهد وهم الان آسیبش را ببیند.

وی درباره این که گفته می‌شود لوکادیا شرایط بدنی خوبی برای بازی ندارد هم گفت: بازیکن خارجی اگر بدن آماده هم نداشته باشد، پولش را می‌گیرد و در قراردادش نمی‌نویسند که بدنش آماده نیست. دلاری حقوق می‌گیرد و می‌گوید مربی مرا برای بازی آماده کند. بروید ببینید او در شش ماه گذشته کجا بازی کرده است. این ضعف هم وجود دارد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت تیم فوتبال پرسپولیس اسماعیل حلالی یورگن لوکادیا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت پرسپولیس هم باعث شد فرصت گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۰۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با بیان اینکه آکادمی ملی پارالمپیک نظر نهایی را درخصوص وضعیت دو ملی‌پوش مصدوم می‌دهد، گفت: شرایط مربوط به برگزاری دیدارهای تدارکاتی در هفته پیش‌رو مشخص می‌شود. - اخبار ورزشی -

هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط اردوی اخیر تیم ملی اظهار داشت: اردوی خیلی خوبی بود. ما تا روز پنج‌شنبه تمرین کردیم و بچه‌ها امروز (جمعه) رفتن شهرهایشان بازگشتند. امکانات خیلی خوب خود در اختیارمان قرار داشت. شهردار تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز به محل برگزاری تمرینات آمدند. اینگونه بازدیدها باعث ایجاد انگیزه می‌شود تا بچه‌ها بدانند به آنها توجه می‌شود.

تیم‌های راه‌یافته به مسابقات والیبال نشسته پارالمپیک پاریس

 

وی درباره آخرین وضعیت مرتضی مهرزاد و رمضان صالحی و شرایط آنها پیرامون مصدومیتی که دچارش شده‌اند، گفت: مرتضی تقریباً در 80 درصد تمرینات حضور داشت و حتی در بازی‌های دوستانه درون اردویی شرکت کرد. رمضان هم با انگیزه بسیار زیادی کارهای مربوطه به درمان را زیر نظر پزشک انجام داد و در روزهای آخر اردو به حرکات پنجه و ساعد هم رسید. با وجود این شرایط، برای اطمینان بیشتر نامه‌ای به علی کشفیا رئیس انجمن والیبال نشسته دادم و انجمن هم این نامه را به فدراسیون فرستاده و خودم نیز با آکادمی پارالمپیک صحبت کردم که چند پزشک حتماً از این دو ورزشکار تست دقیق گرفته بگیرند و میزان آسیب و رفع آسیب و آینده را مشخص کنند. نظر نهایی را پزشکان می‌دهند و آکادمی ملی پارالمپیک آنها را تایید نهایی می‌کند که مهرزاد و صالحی می‌توانند در اردوی بعدی که در تهران یک هفته باشند و به طور کامل با بچه‌ها تمرین کنند.

رضایی ادامه داد: ما یک لیست بلند داریم که فرستاده‌ایم و تا آخر خرداد هم باید لیست نهایی را اعلام کنیم. برای یک تیم مشکل است که بازیکنی را برای لیست نهایی اضافه کند. البته آسیب جزئی از کار والیبال است و کار بدون مصدومیت نمی‌شود. ممکن است روز آخر به یکی آسیب وارد شود و نتوانیم استفاده کنیم؛ درست مشابه اتفاقی که در پارالمپیک توکیو رخ داد. ما یک بازیکن از همان بازی اول از دست دادیم و تا آخر بازی‌ها نداشتیم. به هر حال باید یک تیم سالم را با خودمان ببریم و اگر مصدومیت شد، کار را جلو ببریم. ان‌شاءالله حرف آخر را آکادمی ملی پارالمپیک به ما بزند و ما هم شروع کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته درباره آخرین شرایط برگزاری اردو و بازی دوستانه و تدارکاتی گفت: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و البته ما درخواست‌مان را ارائه کرده‌ایم. ان‌شاءالله موضوع در هفته پیش‌رو قطعی شود. با توجه به مسائل اخیر. در برخی موارد با این مشکل مواجه شده‌ایم که برخی تیم‌ها قادر به حضور در ایران نیستند. بر همین اساس تلاش می‌کنیم تا بودجه بدهند و ببینیم که می‌توانیم به خارج از کشور برویم یا نه. همانطور که گفتم، وضعیت در این هفته مشخص می‌شود.

رضایی عنوان کرد: یکشنبه نشست هیئت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک برگزار می‌شود و در آنجا صحبت می‌کنیم. به هر حال همه دوست دارند که کار انجام شود، اما نتیجه آن دیر به ما می‌رسد. ما نیاز داریم چه در ایران و خارج از کشور، اردو و بازی تدارکاتی داشته باشیم. مربی برنامه می‌دهد و دوست دارد آن را اجرا کند و تیمش با آمادگی روحی و جسمی و رقیب شناسی تدارک ببیند و آماده باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • اسباب‌بازی‌های چوبی جایگزینی مناسب برای بازی‌های سرد و بی‌روح + عکس و فیلم
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری مدرن
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام