Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس شورای شهر با حمایت از اقدامات کمیته نما گفت: کمیته‌های نما تلاش می‌کنند تا به سمت معماری ایرانی و اسلامی حرکت کنیم.
به گزارش خبرگزاری آریا،مهدی چمران در هشتاد و هفتمین جلسه شورای شهر با اشاره به معماری ایرانی و اسلامی گفت: متأسفانه روش غربی‌ها ادامه یافته است و کمیته‌های نما تلاش می‌کنند تا به سمت معماری ایرانی و اسلامی حرکت کنیم و کمیته مساجد نیز باید معماری مساجد را مورد بررسی قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی  همچنین ضمن عرض تبریک به مناسبت روز مسجد، افزود: شهر بر پایه مساجد شکل گرفته است.
چمران به روز صنعت دفاعی هم اشاره کرد و گفت: پدافند‌های امروز ایران پهپاد‌های آمریکایی را نیز ساقط می‌کند و توان ما در صنعت دفاعی افزایش بسیاری یافته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معماری ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، امروز دوشنبه در جلسه استانی ستاد گرامیداشت دهه کرامت که در استانداری لرستان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی ارادت ویژه‌ای به آقا و ولی‌نعمت خود حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) دارند و دهه کرامت بهترین زمان برای ابراز ارادت و ادای احترام به ساحت اهل‌بیت (ع) است.

وی افزود: در دهه کرامت امسال تمامی مساجد استان میزبان برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و با محوریت خود مردم خواهند بود و برنامه ویژه‌ای برای تجلیل از دختران موفق و نام‌آور در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در سطح استان برگزار خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: پرداختن به فریضه عفاف و حجاب از مهم‌ترین رویکردهایی است که باید در این دهه موردتوجه و بازشناسی جدی قرار گیرد.

کد خبر 6090799

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • تلاش بلینکن برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بنا‌های ناپایدار
  • تلاش آمریکا برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بناهای ناپایدار
  • تلاش برای احیای کامل تالاب نئور
  • احیای گنجینه‌های تاریخی حیدرآباد به دست متخصصان ایرانی
  • حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی در یزد ضروری است
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود