Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@19:43:08 GMT

طعنه توییتری لورکوزن به حرکت سردار آزمون

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۰۵۷۲

طعنه توییتری لورکوزن به حرکت سردار آزمون

حساب لورکوزن در توییتر به صحنه جالب رخ داده در بازی این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ روز گذشته در جریان دیدار لورکوزن مقابل هوفنهایم، سردار آزمون در یک صحنه جلوی ورود توپ به دروازه‌ حریف را به طرزی عجیب و ناخواسته گرفت. مساله‌ای که باعث شد توییتر لورکوزن به آن واکنش نشان دهد.

حساب رسمی لورکوزن نوشته: «قابل درک نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون ناخواسته شوت شیک را قبل از رسیدن به خط دروازه هوفنهایم، بیرون آورد. غیرممکن است!»

انتهای پیام//

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سردار آزمون بایرلورکوزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان

خبرگزاری مهر، گروه جامعه؛ فروردین ۱۴۰۳ فیلمی با موضوع "کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس"، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که شهروندان تهرانی را نگران کرد.

در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با این گروه از هنجارشکنان، با تلاش شبانه روز مأموران پلیس شناسایی و دستگیر شد و برای بازسازی صحنه به محدوده جرم در ایستگاه اتوبوس خیابان دماوند آورده شد.

فکر نمی‌کردم این اراذل دستگیر شوند

شاکی پرونده که مورد ضرب و شتم قرار گرفته شده بود می‌گفت: ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ طبق هر روز سوار اتوبوس شدم تا به منزل بروم که متوجه شدم گروهی در پشت جمعیت و در شلوغی درب ورودی درب اتوبوس اقدام به جیب‌بری و سرقت گوشی همراه می‌کنند.

با صدای بلند به مردم هشدار دادم که مراقب گوشی‌هایتان باشید ممکنه سرقت شود؛ این حرف من باعث خشم و عصبانیت سارقان شد و پس از سوار شدن و نشستن بر روی صندلی با قمه و زنجیر شروع به صرب و شتم بنده کردند که همان طور در فیلم‌مشخص است التماس می‌کردم که نزنند هنگامی که اتوبوس ایستاد سارقان درب با زور دست باز کردند و پیاده شدند و شروع به ضربه زدن به بدنه و شیشه‌های اتوبوس کردند و متواری شدند و فکر نمی‌کردم این اراذل دستگیر شوند.

مردم حاضر در مکان بازسازی صحنه با دیدن جمعیت پلیس و سارق از پلیس تقاضا داشتند که این افراد باید اشد مجازات را داشته باشند.

و همچنین مردم از اقدامات پلیس قدردانی کردند که امنیت کشور را حفظ می‌کنند تا مردم با خیال راحت از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

هشدار رئیس پلیس پایتخت؛ مجازات سنگین در انتظار مجرمان

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به دستگیری عامل کتک زدن مردم در اتوبوس به مجرمان هشدار داد که پلیس همواره در صحنه بوده و با مجرمان برخورد می‌کند.

سردار محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه بازسازی صحنه کتک زدن مردم در اتوبوس به مجرمان هشدار داد که پلیس همواره با اشراف اطلاعاتی و تجهیزات فنی و نیروی انسانی در صحنه بوده و با مجرمان برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: از شهروندی که فیلم ضرب و شتم مردم در اتوبوس را تهیه و مستندسازی کرد تشکر می‌کنم؛ صحنه دل‌خراشی بود اما تجربه و توان پلیس موجب دستگیری این شرور شد و مأموران ما پنج تا ۶ روز بعد از این حادثه هویت متهم را شناسایی کردند.

وی گفت: این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری شده و در یکی از روستاها مخفی شده بود که همکارانم با اشراف اطلاعاتی او را دستگیر کردند؛ متهم به هنگام دستگیری با مأموران هم درگیر شد.

سردار محمدیان با هشدار به مجرمان تاکید کرد که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضائی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه دادستان تهران هم پیگیر این پرونده بود تا زودتر دادگاه این فرد برگزار شود، این فرد سابقه دار بوده و همدست هم دارد.

کد خبر 6091275

دیگر خبرها

  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • دانشگاه مشهد صحنه محکومیت خشونت آمریکا علیه حامیان فلسطین
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد
  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!
  • عکس| واکنش توییتری پویانفر به اعتراضات دانشگاهیان آمریکا علیه اسرائیل
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی