Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد فرهاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: 12 طرح در بخش آب با اعتبار بیش از 737 میلیارد ریال  همزمان با هفته دولت در 4 شهرستان کردستان افتتاح می‌شود.

به گفته وی، فاز نخست طرح آبرسانی اضطراری به شهر مریوان( تصفیه خانه آب اضطراری) با هزینه 50 میلیارد تومان، پروژه حفر و تجهیز چاه شماره 52 نی با 700 میلیون تومان هزینه و حفر و تجهیز چاه مجتمع بیلو با 500 میلیون تومان اعتبار در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پروژه انتقال آب چشمه کانی اصحاب به سبدلو با اعتبار 5 میلیارد تومان، تهیه و نصب و راه‌اندازی سیستم کامل ازن زنی تصفیه خانه آب بانه با اعتبار 3 میلیارد و 340 میلیون تومان و احداث مخزن ازن زنی تصفیه خانه آب بانه با اعتبار یک میلیارد و 240 میلیون تومان در راستای پروژه آبرسانی به بانه، آبرسانی به شهر بلبان آباد با اعتبار 4 میلیارد تومان، احداث ایستگاه پمپاژ جشنی آباد با اعتبار 400 میلیون تومان، آبرسانی به روستای سیس با اعتبار 3 میلیارد و 50 میلیون تومان و آبرسانی به روستای نبی آباد با اعتبار 4 میلیارد و 50 میلیون تومان پروژه هایی است که همزمان هفته دولت امسال در شهرستان دهگلان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان افزود: در شهرستان کامیاران، آبرسانی به روستای ورمکان با 450 میلیون تومان و آبرسانی به روستای مروارید با یک میلیارد تومان اعتبار در این هفته افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: پروژه هفته دولت تصفیه خانه آب آبرسانی به روستای میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد ناظم رضوی درباره آخرین وضعیت پروژه مرمت خانه وثوق‌الدوله گفت: بالغ بر ۵۰ درصد مرمت خانه وثوق‌الدوله که در منطقه ۱۴ قرار دارد، انجام شده است. به احتمال بسیار قوی این پروژه تا نیمه اول سال به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از مرمت سازه‌ای خانه فروغ فرخزاد که در منطقه ۱۱ تهران قرار دارد، انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه این خانه ثبت میراث ملی است، برای مرمت آن نیاز بود که تغییرات سازه‌ای و مرمتی در کمیته تخصصی میراث فرهنگی تصویب شود؛ به همین علت مرمت خانه فروغ فرخزاد کمی کندتر پیش می‌رود.

وی گفت: با این حال به احتمال بسیار قوی این خانه نیز تا نیمه دوم سال افتتاح خواهد شد.

کد خبر 6091940

دیگر خبرها

  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد